gisteren hebben te horen gekregen dat we een meisje mogen gaan verwachten :inlove: :dance:
nu ben ik natuuuurlijk gelijk op zoek naar leuke mooie meisjes kleding maatje 50/56
maar nu valt het me op dat het erg veel jurkjes/tuniekjes zijn…is dat nu comfortable voor een new born baby? :think: mij lijkt het niet erg comfortable zitten,maar ja ik ben dan ook alleen een jochie gewend…
graag jullie mening voor ik mijn shop drift ga los laten :mrgreen:
Kan je geen advies geven, hier ook alleen een jochie.
Maar ik wil je wel feliciteren :inlove:
Leuk leuk leuk een meisje!!
je hebt bj de pren*tal hele leuke pakjes voor newborn meisjes… :inlove:
prenatal daar heb ik idd nog niet aan gedacht thankss :-*
toen onze mied werdt geboren had ik ook jurkjes en rokjes en dergelijke en als het stof soepel is wil het goed, onze meid was zo klein dat we jurkjes zelf hebben gemaakt van echt waar baby born patronen.
maar super gefeliciteerd met de komst van een meid :inlove: van esprit en mexx hebben ze ook leuke meiden kleding.
Whaaa D wat leuk een koningskoppel :inlove: :inlove: :inlove:
En je hebt bij Prenatal inderdaad leuke eerste pakjes, tweedelig en ook boxpakjes hoor.
Hema heeft ook hele leuke meisjeskleding dus veel shopplezier :-*
@San 27 wrote:
je hebt bj de pren*tal hele leuke pakjes voor newborn meisjes… :inlove:
Wilde ik ook zeggen!
En Lief! heeft ook leuke dingen.
Ik heb ook een dochtertje, en had ook jurkjes liggen maar die heeft ze nooit aan gehad. Vond een broekje/truitje ofzo veel lekkerder voor die kleintjes.
Tja, hier natuurlijk 4 meiden gekregen :inlove: …
Gewoon eerst lekker broekje/shirtje, genoeg meidenversies.
En later pas écht jurkjes, zelfs nu zitten overgooiertjes niet altijd even lekker, kruipt omhoog enz, dan zijn gewoon tricot tuniekjes met een legging het lekkerste.
Prénatal ja, Esprit heeft ook lieve pakjes, Lief! en ook gewoon Hema.
Succes en sterkte met het meisjeskledingvirus :mrgreen: , bij deze ben je besmet :lol: .
h&m heeft ook hele leuke dingen. in het begin is broekjes en truitjes wat prettiger. jurkjes kruipen vaak wat op. als ze ouder zijn en kunnen lopen zijn jurkjes erg leuk ( kruipen met een jurk is erg lastig :shifty: )
ik zou persoonlijk ook eerst voor broekjes en truitjes gaan. zodra ze iets groter zijn zou ik dan overgaan op jurkjes/rokjes
hai merel gefelicteerd ik heb 4 meisjes en 2 jongens jurkjes en tuniekjes kan allemaal best hoor heb ik ook gedaan zit goed let wel ff op de stof ik heb ze ook van alles aangedaan van leggings tot majoos jurkjes etc
:-* natas
Ik vind jurkjes helemaal niet mooi staan bij meisjes die nog niet minimaal zitten. Pas toen ons meisje ging staan en lopen vond ik het leuk worden en nu hangt de kast vol. :inlove: Ik vind dat het zo opkruipt en ze dan vaak alleen in blote beentjes liggen of alleen een maillot in de winter. Geen gezicht. :silenced:
@Jolanda wrote:
Tja, hier natuurlijk 4 meiden gekregen :inlove: …
Gewoon eerst lekker broekje/shirtje, genoeg meidenversies.
En later pas écht jurkjes, zelfs nu zitten overgooiertjes niet altijd even lekker, kruipt omhoog enz, dan zijn gewoon tricot tuniekjes met een legging het lekkerste.
Prénatal ja, Esprit heeft ook lieve pakjes, Lief! en ook gewoon Hema.
Succes en sterkte met het meisjeskledingvirus :mrgreen: , bij deze ben je besmet :lol: .
Hier ook zó … gewoon eerst broekje shirtje … maar dan wel meisje-meisje :inlove:
Ik shop dan Imps & Elfs, Oilily, JOTTUM, LIEF! … maar niet zoveel … want binnen 4/6 weken zit je weer in de volgende maat.
Jurken/rokjes zijn eigenlijk pas handig als ze kunnen lopen :oops: maar het is moeilijk om een meisje geen rokjes en jurkjes aan te geven :lol:
hier ook niet erg fan van jurkjes en rokjes voor zo’n kleintje. zoals velen voor mij al zeiden kruipt het enorm op. elke keer als je haar oppakt kan je het dan weer naar beneden sjorren. zit niet echt lekker volgens mij en staat helemaal niet mooi.
en o ja, je zegt dat je op zoek bent naar kleertjes 50/56. zou er niet teveel van kopen, want ze zijn er zo uitgegroeid. Al verschilt dat wel behoorlijk per merk en het ligt natuurlijk ook aan je beeb. Mijne bleef heel lang klein (in dat geval kan je altijd na de geboorte nog bijkopen), maar het dochtertje van een vriendin was nogal groot bij de geboorte en heeft nooit 50/56 gedragen.
ach schat wat erg…moet je shoppen :lol: :lol: :lol: :lol:
Jade heeft gewoon jurkjes aan hoor… maar heb ook wel veel broekjes en shirtjes…
voor de aller eerste weekjes zou ik echte babypakjes kopen… zeg maar vanaf mt 62 beginnen met jurkjes en rokjes…
moet ik ze bewaren… gezien we gelijk oplopen minus een jaar :mrgreen:
ps ik beloof niet meer te bellen als je in een wachtruimte zit :mrgreen: als jij belooft niet meer van die GEWELDIGE berichtjes te sturen :mrgreen: :mrgreen: :-*
:inlove: :: :inlove: JAHOE!!! THOMAS* & FLORIS KRIJGEN EEN ZUSJE :inlove: :: :inlove:
:mrgreen: