wat voor kleding aan nu buiten 7 weekjes oud

hallo

ik twijfel Devano heeft een dun jogging broekje aan en een dun shirtje met lange mouwtjes.

kan hij zo naar buiten ?Hij hoeft geen vestje aan nu buiten of wel ?

Of zou hij zelfs een shirtje met korte mouw aan kunnen ?

Ik doe mijn dochter gewoon een legging aan of normaal broekje.Met rompertje korte mouw of geen mouw.

Met een truitje met mouwtje en een dun vestje !!

Dat heb ik zelf ook aan een vestje over mijn kleding.

Ik kleed haar altijd hoe ik me zelf ook kleed.

Dat advies hebben ze me gegeven en vind dat wel erg fijn.

Korte mouw vind ik persoonlijk nog een beetje koud.

ok ik loop wel in korte mouw en mijn dochtertje ook hier is het in de zon z’n 23 graden momenteel

Ik heb Fieke, maar die loopt en die van jou ligt natuurlijk zo maar stil, een tshirt met korte mouw aangegeven.

Ze heeft daaronder n romper zonder mouwen aan :wink:

Ik zou n kindje wat zo klein is en bij die temp iets duns aangeven en eventueel als hij buiten ligt te slapen

iets luchtigs eroverheen als hij uit de zon staat, watn dan is t nog fris.

Ik kleed Fieke eigenlijk ook aan zoals ik mezelf aankleed, maar die is alweer ouder :wink:

Sergio heeft een jogging pak aan met rompertje en tshirt eronder.

Lily-An heb ik net in de tuin gehad met romper met korte mouwen, daarover een shirtje, broekje en in de maxicosi met voetenzak, niet helemaal tot bovenaan dicht, maar wel een beetje over haar lijfje heen, anders vond ik het nog wel wat te fris voor zo’n klein wijffie.

Broer en zus spelen in shirt met lange mouwen buiten, geen jas o.i.d.

ik heb hem alleen dat shirtje met lange mouwtjes aangedaan.

ik dacht als het van de zomer 23 graden is doe ik hem ook geen vestje meer erover aan dus waarom nu dan wel.

Ik vroeg het me ook af, maar heb Riley vandaag gewoon nog een vest over zijn truitje (met lange mouwen) aangedaan hij ligt stil…dus dacht ik dat het beter zou zijn. (Riley is ook 3 weekjes jonger.)

Tegen mij hebben ze altijd gezegd voor die hele kleintjes 1 laagje meer als dat je zelf zou doen. Nu heeft ze sowieso altijd een rompertje aan, das al een laagje meer, maar als ze gewoon stil buiten zou liggen, zou ik toch een vestje open aan doen, of eventueel een dun dekentje erover heen.

Het verschil met 23 graden nu en in de zomer is volgens mij dat als er een windvlaag komt dat die vaak wat kouden zijn. Te minste dat idee heb ik.