Wat voor bed voor onze 3 jarige

Hier voor mijn zoontje een gewoon 1 persoonsbed van 90 bij 2 meter.

Dan weet ik zeker dat hij de ruimte heeft om lekker door te groeien zonder er extra geld voor uit te geven.

Hij ging met zijn 2 jaar al over op dat bed,maar moest ook wel want hij is erg groot.

Was toen al 1m01 nu met 2,10 jaar is hij al 1m11 lang en hij is nog steeds te zwaar en de bed die hij nu heeft kan een hoop kwa gewicht aan,dus dat scheelt

wel om de zoveel jaar een nieuwe matras aanschaffen.

maar hier dus een grote mensen bed voor mijn mannetje die o zo snel groeit.

groetjes Bianca

Hier met 1,5 een eenpersoons bed gekocht. Gaat heel goed is zelfs ook nog vrij hoog maar meneer klom er vanaf de eerste dag al in en uit…

Ik vond een meegroei bedje ook wat zonde van het geld. Maar zo heeft iedereen zijn iedeen :thumbup:

@lydia wrote:

Hier slapen ze vanaf hun tweede al in een eenpersoonsbed. Ik heb ze nog nooit horen klagen 8)

Hier ook :thumbup:

Ander voordeel is dat ik er zelf ook lekker bij kan liggen als er verdriet of andere zorg is :wink:

Dave heeft een peuterbed gekregen toen hij twee werd…

Jade krijgt een 1-persoonsbed als zij twee wordt…

dit omdat ik het toch zonde vind van het geld om twee x een bed te kopen… denk dat als hij 6 is, hij het ook niet meer een stoer bed zal vinden…( als hij er dan nog in past…)

hier een peuterbedje, omdat de ruimte die we overhouden bij een 1 persoonsbed niet echt veel is en ik het wel schattig vind staan :lol:

@colle wrote:

Dave heeft een peuterbed gekregen toen hij twee werd…

Jade krijgt een 1-persoonsbed als zij twee wordt…

dit omdat ik het toch zonde vind van het geld om twee x een bed te kopen… denk dat als hij 6 is, hij het ook niet meer een stoer bed zal vinden…( als hij er dan nog in past…)

Zelf zou ik dan het peuter/meegroeibedje doorschuiven naar de jongste… leuke meiden overtrekjes erbij en tadaaaaa een nieuw bed.

Heb je in totaal ook een stuk langer profijt van je peuterbedje :thumbup:

Bedankt voor al jullie reacties!

Hier vindt hub het ook zonde van het geld, en we hebben ruimte genoeg, dus Jesse krijgt in augustus een groot bed.

Toevallig wilde hij opeens van het weekend dat de zijkant van z’n ledikant er uit hebben, dus sinds zaterdag slaapt hij al in een heel klein peuterbedje.

Heb gelijk gezegd, nu nog even ‘oefenen’ in dit bedje en dan in augustus een groot bed.

Zaterdagnacht er nog 2x uitgevallen, maar vanacht niet, dus het gaat goed!

Hier ook een meegroeibedje (het dertineeneendozijn vikare bed van onze zweedse vriend) en Stijn is het derde kindje wat het gebruikt. Ook nog op de kleinste stand en aangezien hij een kleintje is zal dat voorlopig wel zo blijven.

Stijn heeft een klein kamertje waar dit bedje wel dwars in past maar een eenpersoonsbed zou niet passen. Dan is het gelijk zo vol. Als hij een jaar of zeven is kan hij dan een hoogslaper krijgen. Eerder leg ik hem niet zo hoog neer.