Wat voor apps op de iPad?

:thumbup: bedankt dragon!

Nog meer tips voor leuke apps? Ik heb sinds maandag mijn iPad en tot nu toe bijna alleen gratis apps erop gezet (o.a. Rush hour, Ninja food en Angry birds. Die laatste speelt Kes erg graag). Ik heb ook Wally 2 erop gezet, die was 79 cent (Van de boeken “waar is Wally?”) Niet alleen mijn kinderen vinden hem erg leuk, ik ook :smiley: En Phase 10 heb ik gekocht, dat is een kaartspel wat ik erg graag speel in real life. Ik heb de tips van dit topic even opgeschreven en ga nu zoonlief van mijn iPad halen zodat ik zelf ook nog kan vandaag :wink:

bubbleshooter en knock the can down, zijn allebei gratis en erg verslavend. De z@ppelin - app is gratis en vindt mijn dochter erg leuk, maar jouw kinderen zijn daar denk ik te oud voor.

Ff de Ipad erbij gepakt:



Wij hebben er heel veel op staan (gratis en betaalde apps) maar de onderstaande apps zijn hier een groot succes:



Jigsaw Puzzles

Train Conductor

Harbor Master

Soosiz

Need for Speed

Angry Birds

Cut the Rope

Phineas and Ferb

Tekenblok

Hier zijn de apps van Toca Boca erg populair. Dat zijn Toca Tea Party, Toca Doctor en PaintMyWings. Ook My Playhome is een hele leuke app!

Pocket God is ook super, daar zit Juul al in level 40 geloof ik en ik snap er zelf echt niks van, hahaha!

Cupcakes! vindt ze ook superleuk, daarbij kun je zelf cupcakes bakken, versieren en opeten.

Wel allemaal betaalde apps geloof ik, maar ik heb zelf een jailbreak op mijn iPad. :slight_smile:



Voor kinderapps is het leuk om op ikind.nl te kijken (en evt op twitter te volgen). Zij heeft heel vaak promo acties waarbij je een code kunt winnen om een app gratis te downloaden.