Ik heb er 1 van d*frax, maar tanisha sloeg er een paar keer mee op de tafel en toen ging dat antilekding los met gevolg overal ranja… hmm beetje jammer dus.
Wat voor hebben jullie? Vriendin heeft 1 met een rietje, is dat te doen?
Ik heb heel wat bekers gehad en de meeste blijken toch te lekken.
Ik vind die van de He.ma (wit-doorzichtig bekertje, blauwe deksel met groene drinktuit) als enige echt goed, deze lekt echt niet.
Ik heb voor melinda de antilek beker van nuby een top ding :thumbup:
Ik heb voor mijn dochter deze
De dodie MAM No Mess No Stress tuitbeker, een super ding :thumbup:
Ik heb hem gekocht bij het kruidvat .
Nuby rietjes beker, echt super !!!
Heb tuitbekers gehad van Nuby ook echt 100% antilek, maar mijn dochtertje dronk niet erg graag uit de tuitbeker.
Rietjesbeker gaat super.
op mijn werk hebben we een kindje die thuis altijd uit een rietjesbeker drinkt… en hierdoor niet geleerd heeft om goed uit een beker te drinken… en het dus niet kan…
hij snapt niet dat hij zijn hoofd achterover moet doen ipv voorover…
dus ik zou niet alleen een rietjesbeker doen…dan
ik zou een gewone antielek kopen en eventueel voor onderweg een rietjesbeker.
ik heb trouwens NUBY :inlove:
De tuitbeker van tupperware moet geweldig zijn. Al mijn vriendinnen hebben hem. Ik ben nog niet zo ver haha r.omy is pas 14 weken :mrgreen:
Ik heb van die anti-lek tuitjes op de flessen van avent gezet. Op zich zijn ze best fijn, lekt alleen een beetje als je echt heel hard schudt. Maar de jongens verslikken zich er in :? Loek vindt het nu ineens een heel leuk spelletje om zijn mond vol met drinken te doen en het dan eruit te laten lopen. Dan kun je wel een anti-lek beker hebben, maar dan is alsnog alles nat :wall:
Zijn er andere anti-lek bekers die minder hard ‘stromen’ als je eruit drinkt? :shifty:
Ik heb wel de difrax, en vind ze erg fijn. Mijn zoontje laat ook regelmatig drinken weer uit zijn mond lopen (en lacht er dan zelf hard om). Maar hoe langzamer ik de beker zet (dat kan in de dop, door die te verzetten naar ‘slow’) hoe meer moeite hij moet doen, hoe minder snel hij het eruit laat lopen. Dan heeft hij na dat zuigen alleen maar zin in een slok drinken
Hier werken rietjesbekers helemaal niet, hij snapt er niks van, en ik vind het handige van een tuitbeker wel, dat hij nu al leert dat hij het ding omhoog moet doen als hij er iets uit wil krijgen (als hij tenminste niet op zijn rug ligt). Dat moet met een gewone beker ook, heeft hij dat vast geleerd
Die van mij wil geen tuitbekertje of rietjes beker ze drinkt al zo uit een plastic bekertje. En dan gewoon op schoot of in de kinderstoel en dat gaat super goed!
Hier wel de beker van Difrax.
Deze:
Dan in het blauw.
en nog eentje van de marskramer waar een bordje + lepel bij zat, maar die gaat te snel.
@Sweet-Love wrote:
Hier wel de beker van Difrax.
Deze:
Dan in het blauw.
en nog eentje van de marskramer waar een bordje + lepel bij zat, maar die gaat te snel.
die had ik dus ook, een paar keer rammen en dat antilek ding dreef er los in (of heb ik gewoon zo’n slopertje? :mrgreen: ).
Nu de beker van E*os eigen merk maar staat op nuby. Tot nu toe bevalt hij goed. Thuis proberen we gewoon een normale beker.
ja NUBY en etos zijn zelfde fabriekant :mrgreen:
Oh, als je die van Difrax kunt ‘regelen’ met de drinksnelheid dan ga ik die eens proberen :thumbup: