Welke lichamelijke/psychische dingen hebben jullie aan jezelf gemerkt toen je net zwanger was, of voordat je de test had gedaan? in de 1e 2-3 weken dus…
ik had vooral een vage buikpijn en last van mijn borsten.
maar dat is voor iedereen weer anders…
Ik hetzelfde, vage buikpijn en pijnlijke borsten, wist gelijk dat ik zwanger was!
deze keer wist ik niet dat ik zwanger was maar als ik terug kijk was t alle drie de keren t zelfde bij mij
erg zere borsten, en dat merk ik dan vooral als ik mn beha s avonds uittrek…ook als er bijv een kat op je meent te moeten springen oeh
emotioneel
die pijnlijke borsten heb i niet :(, vage buikpijn wel, mn mijn schaambeen doet pijn/gevoelig.
niet iedereen heeft last van zn borsten, enne de meest betrouwbare manier is een test meid, iet afgaan op de vage klachten van anderen
Maar iedereen is toch anders?
Ik had bij beide zwangerschappen geen last van mijn borsten bijvoorbeeld. Ook geen vage buikpijnen oid.
De eerste 2 weken was ik heel blij maar voelde niets, toen werd ik misselijk. Vanaf 6 tot 16 weken bij mijn eerste, tot amper misselijk bij min 2e…
2 Dagen na mijn eisprong had ik een licht ongi gevoel. Dat duurde een paar dagen en was dan weer weg. Gevolgd door een lichte rugpijn onderin de rug. Toen kwam het ongi gevoel weer terug. Dat maakte weer plaats voor het niet lusten van 2 drankjes waar ik normaal dol op ben. En ja, emotioneel, maar dat zie ik nu pas achteraf.
Ik heb ook totaal geen last van m’n borsten en ook geen misselijkheid.
Ik had totaal geen last van mijn borsten en buik de eerste paar weken toen ik van Nathalie zwanger was, misselijkheid kwam bij week 8 en heeft tot aan het eind van de zwangerschap geduurd.
Ik was futloos en voelde me grieperig.
ik ben nu verkouden en hang op de bank…dus wie weet!
hahaha nou als dat een eerste teken is…ik kwam thuis van vakantie en dacht dat ik griep had,…zooo moe en misselijk…en t ging maar niet weg…uiteindelijk stond manlief erop dat ik maar es naar een dok ging…en toen dacht ik ineens, jeetje…maar stel je nou es voor dat …
en dus een test gehaald…en ja hoor
bleek ik ook al bijna 11 weken heen te zijn LOL
dus mja mijn griepje was een kind hahaha
De eerste keer heb ik werkelijk helemaal niets gevoeld de eerste weken, pas na een week of 6 heel pijnlijke borsten.
De tweede keer merkte ik het als eerste aan mijn huid, ik kreeg allemaal pukkeltjes en had een onrustige huid.
Vaak en lang plassen :lol: en bij de eerste en de derde bandenpijnsteekjes. Herkende het bij de derde direct, al met 3+1 :shock: maar ik dacht: ach, mijn lichaam zal me wel voor de gek houden. Niet dus! :inlove:
toen ik net net net zwanger was …had nog geen test gedaan 4 dagen voor NOD zei mijn liefde schatje ga alsjeblieft een test halen !!!
ik was een feeks , zocht met iedereen ruzie en ging geen discussie aan de kant , ik stond op killll.
rond 8 weken werd de wc me grootste vriend en pas rond een week of 15 werden mn borsten gevoelig …
Hoiiii,
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is.
De een voelt wel wat en de ander niet.
Bij de eerste merkte ik het aan mijn borsten, was toen al 6 weken zwanger.
Verder nergens last meer van gehad dan alleen mijn borsten.
Nu merkte ik het al heel snel. Was emo, moe, opstandi, misselijk en had weer last van mijn borsten.
Heb toen met 3 weken 5 dagen getest en idd positief.
heb het eigenlijk nergens aan gemerkt zo vroeg. pas na mijn NOD had ik wat vage klachtjes.
had alleen een paar dagen na mijn ei een klein beetje bloedverlies en een klein beetje buikpijn. toen dacht ik nog dat ik te vroeg ongi ging worden :mrgreen:
het enige waaraan ik dacht dat k wel es zwanger kon zijn was dat ik van sommige etenssoorten echt misselijk werd en met name tonijn
voor iedereen is het weer verschillend sommige vrouwen hebben niet eens kwaaltjes en de ander weer heel veel
succes in ieder geval :thumbup: :thumbdown:
Hier bijna geen kwaaltjes gehad. Het 1e wat ik merkte was dat ik wat vocht vast hield en heel slecht sliep. Lag 's nachts uren wakker.
:-* Dreumesmama
Ik stak een sigaret op, en in ene dacht ik… die moet ik niet nemen. Ik had ook al medicijnen voorgschreven gekregen die ik persee niet wilde nemen. Heel vaag.
Pas nadat ik die sigaret wegdeed dacht ik… he? ik ben zwanger!! (en dat is wel vaag want we hadden besloten om nog een jaartje te wachten, en voorzorgmaatregelen genomen… die kennelijk niet helemaal werkte)
dat was op een zaterdagavond, ik moest die maandag ongi worden, heb een test gehaald, en jawel… zwanger! :inlove:
Had toen wel pijn in mn (.)(.) maar dat heb ik standaard voordat ik ongi wordt