Tja… een beetje raar maar ben een klein beetje onzeker.
Ik ben iets langer dan 6 maand bevallen van Tanisha :inlove: Ze doet het echt super dus mag niet klagen. Ze krijgt nog steeds borstvoeding en zolang ik dat geef wil ik niet aan de pil.
Dus doen we het braaf met de rubbers.
Nu voel ik sinds een paar dagen een “raar” gevoel onder in mijn buik. Het lijkt een beetje op het harde buiken gevoel. ook als ik loop voel ik iets … wat het is kan ik niet goed plaatsen.
Ik dacht… sh*t daar komt de ongi maar tot op heden nog niets gezien. Ben het dus sinds ik bevallen ben niet meer geweest, maar dat komt door de bv.
Nu is dus de vraag hoe voelt de eerste keer ongi na de bevalling? Want het spookt natuurlijk door mijn hoofd dat ik zwanger ben maar dacht ivm de rubbers dat het niet kon.
Tuurlijk kunnen ze kapot gaan maar dat merk je toch lijkt mij?
Ik kan natuurlijk een test doen dan weet ik het meteen maar het lijkt me echt apart dat ik zwanger ben en vind het dan ook een beetje zonde van mijn geld :oops: , dus dacht, vraag eerst hier of iemand het herkent…
Wie o wie??
De eerste x dat ik ongesteld werd naar mijn bevalling was best heftig moet ik zeggen.
Heel erg veel krampen/steken en vloeide ook veel heftiger als anders.
Alles was ook erg gevoelig van binnen :think:
en voordat je vloeide? Voelde je toen ook wat? Of steken… die heb ik dus neit…
Ja voordat ik dus ongi werd begonnen hier de krampen.
Hier was de eerste ongi ook een heftige hoor! Kan alleen de pijn niet meer terughalen… :think: Ik voel ook eigenlijk altijd wel krampen…
Het zal toch onderhand wel weer een keer komen bij jou toch, ondanks de bv…
ik werd pas na een jaar ongesteld, en hir was de kinderwens inmiddels al enorm groot. Ik voelde twee tot drie maand mij enorm misselijk, en andere zwangerschapskwaaltjes, totdat ik ongesteld werd. Van giga steken in de zij (soort bandenpijn) tot alles wat bij zwanger zijn om de hoek komt kijken. De hormonen zijn gewoon flink bezig.
Hier diverse testen er tegenaangegooit in die periode, maar helaas allemaal negatief, het was het opstarten van de binnenboel
ik vloeide nit meer als anders, gewoon netzo eigenlijk.moest alleen weer wennen aan die krampen en die emotionele huilbuien die ik altijd vlak van tevoren ehb
Ik weet eigenlijk niet meer hoe het bij Diégo was toen ik weer ongesteld werd na 9 maanden…en nu weet ik het ook nog niet (gelukkig) maar kan me wel goed voorstellen dat dit te maken heeft met een naderende ongesteldheid.
Ik had vandaag ineens last van een zeurend onderbuik gevoel…dat ik dacht van zou het eraan komen? tot nu nog niks dus hoop dat dat nog even zo mag blijven…
Hier ook zeer heftig ongesteld.
Ik had zelfs soms het idee dat ik een wee voelde. :shifty: :shifty:
Echt moeilijk te beschrijven, maar ook een zwaar gevoel in mijn buik.
wordt hier al weer iets rustiger haha, vlieg morgen niet meteen heen om een test te halen :lol:
Maar euh… zijn er mensen bij wie de cd is gescheurd ofzo? En merk je dat goed? (ff voor mijn mannetje die is bang dat ie misschien een keer stuk is gegaan zonder dat we het doorhebben!)
Bij ons weleens gescheurd,
Tsja hoe merk je dat… Je voelt ineens wat naar binnen lopen, en eruit natuurlijk…
dat hebben we nooit gemerkt! Zal het doorgeven hier haha (kan hij ook weer rustig slapen )
@Cariska wrote:
wordt hier al weer iets rustiger haha, vlieg morgen niet meteen heen om een test te halen :lol:
Maar euh… zijn er mensen bij wie de cd is gescheurd ofzo? En merk je dat goed? (ff voor mijn mannetje die is bang dat ie misschien een keer stuk is gegaan zonder dat we het doorhebben!)
ja hier maar gewoon gemerkt hoor
Kan het niet je eisprong zijn die je hebt gevoeld?