Wat vloer kleur vloer heb jij?

Wij gaan volgende week vynyl uitzoeken voor woonkamer/gang en slaapkamer.

Nu ben ik aan het bedenken welke kleur… we we wonen gelijkvloers dus moet 1 kleur zijn.



Wat hebben jullie voor kleur?

wij hebben plavuizen… soort wit gemarmerd met een heeeeeel lichte groene waas er overheen

Is mooi! helaas hier geen optie ivm onderburen.

wij hebben beneden laminaat beukenkleur en boven zeil ook in laminaatmotief en dan beukenkleur.

wij hebben houten plavuizen… Geen onderburen ( maar hebben wel goed isoollerspul eronder liggen scheelt een hoop !!)

De kleur is grijs/donkergrijs…

Zat bij de koop van het huis :inlove:

Wij hebben een grijsbruine pvc vloer. Lijkt qua structuur op hout/laminaat maar is veel stiller.

Wij hebben boven op een slaapkamer zeil dat er uit ziet als bruine langwerpige tegels we zijn daar erg blij mee!

Wij hebben vinyl grijs/zwart echt heel mooi :smiley:

Wij hebben hele oude houten planken, die ooit in een douanekantoor hebben gezeten, lekker goedkoop op de kop getikt. Middenbruin qua kleur, en grijsolie eroverheen, maar dat zie je amper, maar het gelige is er wel vanaf.

Als ik vinyl zou leggen zou ik voor grijs of bruin gaan

We wilden lamintaat, maar dat mag dus niet van de Woningstichting, dan moetne hun het komen leggen wat véél geld kost.

Grijs/antraciet

Ik heb beukenkleur laminaat beneden in de huiskamer.

Maar je hebt tegenwoordig hele mooie vinyl in “laminaat-print”. :thumbup:

Witte houten vloer…

We hebben beneden laminaat in white wash eiken met een goede dempende ondervloer ( ik wil nogal eens met hakken binnen lopen en de hond leeft zich nog wel eens uit, dus dan hebben de buren minder last )

Op de bovenverdieping hebben we vloerbedekking in de kleur beige / zand

Beneden white wash massief eiken.



Boven hebben we white wash laminaat.

Wij hebben een donkere grintvloer. Echt een rot vloer, maar voor de gang moeten we ook nog een andere vloer hebben en voor de wc ook :thumbup:

@Cin. wrote:

Wij hebben een donkere grintvloer. Echt een rot vloer, maar voor de gang moeten we ook nog een andere vloer hebben en voor de wc ook :thumbup:


maar wel errrug mooi cin!!



wij hebben beuken laminaat door t hele huis alleen de keuken is parket in beuken kleur!

@Loessie wrote:

@Cin. wrote:
Wij hebben een donkere grintvloer. Echt een rot vloer, maar voor de gang moeten we ook nog een andere vloer hebben en voor de wc ook :thumbup:


maar wel errrug mooi cin!!



wij hebben beuken laminaat door t hele huis alleen de keuken is parket in beuken kleur!


haha ja dat zegt iedereen: wat een mooie vloer :mrgreen:

leigrijze plavuizen beneden en op de tussenverdieping teakkleurig laminaat en op de zolderkamers beige en bruin tapijt.



Als ik vinyl ging leggen, dan koos ik een teakkleurig houtprint vinyl… teak is zooo neutraal dat het overal zo ongeveer bij past… :thumbup:

beneden een hardhouten vloer in grenen kleur (op de keuken na die is dan in gewolkt donkerroodbruine plavuizen)



En op beide bovenverdiepingen kersenkleurig laminaat