@Cell wrote:
Ruud zegt… de verzekering? huh, voor een stuk speelgoed van 40 euro? Dat jongetje, de eigenaar heeft met zijn dure speelgoed een risico genomen door ermee te spelen te midden van andere kinderen in allerlei leeftijden en dat is een risico op stuk gaan met zulk delicaat speelgoed.
Wat gebeurt er als je het volledig vergoed, staat hij dan volgende keer weer voor de deur? Uit coulance en omwille van je zoon die een factor is in het kapotgaan, zou Ruud de helft willen vergoeden met de waarschuwing erbij dat hij echt het risico ook niet moet opzoeken. Omdat spelen met een bestuurbare auto tussen andere kinderen, vragen is om ellende.
En ik ben het met hem eens… no way dat ik mijn verzekering er voor zou aanspreken. Dan moet zij jou eerst aansprakelijk stellen, de situatie op papier zetten en daar was die moeder ook niet bij neem ik aan. Dus dan moet je afgaan op wat de kinderen zeggen…
Ja ik ben het helemaal met je eens!
ik zou dus ook niet vergoeden, als er iets per ongeluk en dan nog buiten ook zoiets nee, zou ik niet doen, lijkt mij dat hij wel weet, dat hij een risico nam. helaas pindakaas geval.
40,- t, is nogal een bedrag!