Een stijf piemeltje
Verôn heeft op het moment geregeld dat hij zegt mama mijn piemel is omhoog. En vraagt dan mama hoe komt dat.
Nu ben ik even benieuwd wat jullie zeggen.
Groetjes
Ik zeg er eigenlijk niets over.
Vaak zeg ik dat ze even moeten plassen en daarna is hij niet meer stijf.
Het zijn van die dingen die af en toe gebeuren met een piemel.
Hier is dat ook ontdekt. Hij zegt dat ; mijn piemel is hard. 8) Ik antwoord dan gewoon dat dat gebeurd met piemels. Einde verhaal… Denk niet dat je er meer van moet maken op deze leeftijd.
en hier idd hetzelfde… dat dat iets is wat kan gebeuren en ook weer overgaat.
Deden wij ook idd, gewoon zeggen dat kan, gaat zo wel weer over.
ok dan maken we er niks anders van…
Thanks meiden
oow gos, dat gaan we hier nu natuurlijk ook ooit krijgen
maarre, vanaf welke leeftijd kan ik zoiets verwachten 8)?
@mayo28 wrote:
oow gos, dat gaan we hier nu natuurlijk ook ooit krijgen
maarre, vanaf welke leeftijd kan ik zoiets verwachten 8)?
stijve piemeltjes kan al van heel vroeg hoor (en dan wel opletten dat je niet het piemeltje omhoog laat wijzen als je de luier dichtdoet, waterballet ).
Eli heeft er last van. D.w.z. dat hij nogal snel rechtop staat,aangezien hij 3 is en er niet vaaf kan blijven,is dat dus bijna dagelijks en zeker in de ochtend. Hij vind het pijnlijk als ik hem een onderbroek aan probeer te trekken (hij is nogal…euh…groot). Zeg alleen dat als hij er vanaf blijft,dat hij snel weer zakt. Gebeurt meestal ook,omdat hij er dan ook vanaf wil.
Tot nu toe werkt het. Niets geks van maken,maar gewoon “blijf er maar even vanaf,dan zakt het wel”. Binnen 2 minuten is dat dan ook zo,anders komt de spijkerbroek niet eens fatsoenlijk aan.
Ik kleed ze 's morgens ook maar half aan en ga dan zelf douchen. De rest (broeken,sokken) maken ze zelf af, moet alleen met het hemd even helpen bij Eli.
@Mip wrote:
Hier is dat ook ontdekt. Hij zegt dat ; mijn piemel is hard. 8) Ik antwoord dan gewoon dat dat gebeurd met piemels. Einde verhaal… Denk niet dat je er meer van moet maken op deze leeftijd.
dito…
Hier ook zo als bij de bovenstaande dames
Idd het stijve piemeltje is al lang al met een maand of 2 denk ik…
Is ook zo raar voor een mama die een zus heeft haha dus nooit voor handen gehad. En ja hubbie die zegt ja weet ik niet wat je dan zeg ahahah je bent toch een man :mrgreen:
Maar goed we zullen nog wel meer van die dingen krijgen…
Dan had ik het dus toch goed gezien pasgeleden :mrgreen: :silenced:
Ik dacht nog…naaaaah, kan niet…kan wel dus :lol: :lol:
@mayo28 wrote:
Dan had ik het dus toch goed gezien pasgeleden :mrgreen: :silenced:
haha ik weet dat idd nog heel goed dat ik het voor de eerste keer zag bij de oudste… kan dat nu al??? Inmiddels kijk ik er niet meer van op :lol: .
@mamaMarije wrote:
@mayo28 wrote:Dan had ik het dus toch goed gezien pasgeleden :mrgreen: :silenced:
haha ik weet dat idd nog heel goed dat ik het voor de eerste keer zag bij de oudste… kan dat nu al??? Inmiddels kijk ik er niet meer van op :lol: .
Idem :mrgreen:
Al vind Jasper het vooral ‘grappig’ dat z’n piemeltje dat kan , dus dan lach ik maar mee :lol: Robin is het nu ook aan het ontdekken een loopt het liefst zonder luier(vind hij überhaupt ondingen)- ben blij als het straks zomer is, kan hij z’n lol op 8)
Haha mijn vriend had dat nooit echt gezien, had het hem weleens verteld.
Maar paar weken geleden ging hij weer Kevin z’n luier verschonen en zag hij het ook. Hij kon het bijna niet geloven, maar nu zag hij het met eigen ogen.
Heb hem ook gezegd, goed het piemeltje naar beneden doen als je de luier om doet hihi
Onze zoon heeft zelfs nu al wel eens een stijve :mrgreen:
Hij is nog te klein om te bedenken dat dat wel apart is, dus vragen stellen doet ie (nog) niet.