Wat trakteren op kdv bij geboorte broertje?

Binnenkort wordt Jim zijn broertje geboren en dan is het natuurlijk leuk om te trakteren op het kdv. Hij zit op een groep met kindjes van 1 tot 2 jaar en op het kdv hanteren ze een anti-suikerbeleid.



Wat is er nou leuk om als traktatie te maken? (Het zou wel handig zijn om vast iets vooruit te kunnen maken :mrgreen: )

badeendjes?



Nu is Jim niet meer in zijn eentje?

Dies leuk! Hmmm heb wel wat ideetjes voor winkels die je in de gaten kan houden maar mag dat natuurlijk weer niet neerzetten hier :wall: :silenced: :think:

wij hebben voor de psz balonnetjes besteld met “it’s a boy” op, daaraan eenkaartje met geboortedatum en naam… Met een zakje gepofte rijst eraan (maar die kun je natuurlijk ook weglaten, of iets anders voor in de plaats nemen).

Heb ook een leuke site op het net gevonden inmiddels met allerlei traktaties maar leuke ideetjes zijn nog steeds welkom hoor! Ik denk dat ik sowieso iets met rozijntjes ga doen, want ik weet dat ze die weleens krijgen…

eh…wij hebben gewoon beschuit met muisjes gedaan :mrgreen:

Heb je al een keertje in het winkeltje van Aapie 27 (zie haar www) gekeken? Erg leuke ideetjes en die kun je bij haar natuurlijk ook met rozijntjes laten vullen, denk ik tenminste :think: :mrgreen:

Puntje van lange vingers besmeren met boter en daarna in de muisjes dopen. Lange vinger op een satestokje prikken. Halve witte kool in aluminiumfolie verpakken en alle satestokjes met lange vinger in de kool prikken.

In muisjes zit ook suiker, he :wink:



Ik heb soepstengels met vingerpoppetjes van de ikea erop meegeven. Aan het vingerpoppetje had ik een kaartje gemaakt met de tekst ‘Hoera, Timo heeft een zusje!’

Zag er creatief uit, maar de ochtend van de bevalling kon mijn vriend ze in 5 minuten op de soepstengels zetten (kaartjes had tevoren met een lint aan de poppetjes gemaakt). Heel simpel dus.