Wat trakteren n.a.v. geboorte?

ik heb deze voor rick om op school te trakteren. Hij is een hele moeilijke snoeper en lust dus geen muisjes en ook geen manna of hartjes of plofrijst ofzo dus heb zelf naar een vulling moeten zoeken

Dat is ook lief ©ootje! Ik ben ook aan het knutselen geslagen (lekker dubbelop, alles in roze én in blauw :roll: ), als het af is zal ik het resultaat laten zien. Vooralsnog geen soesjes nog, maar misschien dat ik dat nog wel doe, want dat lijkt me wel enorm lekker!!

hubbie zag die soejes wel zitten voor bij hun op het werk

werken zo’n 230 man dus moeten we een grote schaal soesjes in de kantine zetten…

Ik wilde de Nijntjekoekjes opperen, dat mag Isabel over een half jaar na de zomervakantie uitdelen :mrgreen:



Die soesjes vind ik ook geweldig! Ga ik zeker onthouden voor hier thuis!

Wij gaan ook voor de Nijntjekoekjes. Het KDV waar dochterlief op zit heet ook Nijntje, dus dat leek me wel toepasselijk. :mrgreen:

Voor ons geen soesjes, beschuitjes of soepstengels.

Mijn dochter moet glutenvrij eten.

Daarom heb ik al wat zoekwerk gedaan op internet.

Daar zag ik reepomhulsels voor een kleine chocoladereep, die o.a. te koop zijn bij AH.

Ik heb het al uitgeprobeerd met mijn zoons verjaardag en het ging erin als…chocola.

Maar echt handig voor die hele kleintjes is het niet. Die van mij moeten straks trakteren aan 7-9 jarigen.



Omdat zij weer op meerdere dingen gaan trakteren; sport, BSO en school wil ik wat verschillende keuzes.



Ik ben wel nog benieuwd naar waar die babyflesjes vandaan komen.

En waar zijn die spekjes laten drukken met naam??

Ik woon namelijk ook in de buurt van Haarlem.

hey kay, vandaag de grote dag :thumbup: spannend.



ff offtopic 8) ben erg benieuwd wat voor meisjesnaam je hebt voor deze frum, als het een meisje mocht zijn :lol: :lol:



ik heb dana haar uitdeelmand al versiert, en ik ga voor de langevingers gedoopt in wit/roze chaocopasta van de bibaboerderij, en dan gedoopt in de roze/wittemuisjes. in een silofaantje met een strikje eromheen met een kaartje: hoera! dana heeft een zusje, en dan de naam erbij.



alhoewel ik die nijntjekoekjes ook erg leuk vind :thumbup:

:smiley: Wat leuk dat wij bijna tegelijk lopen zeg Maria! Ik ben ook benieuwd naar jullie naam. :mrgreen:



Mijn traktaties zijn nog niet af, ik ben er wel aan begonnen, wilde stokjes met spekjes doen. Maar ik twijfel steeds maar of ik toch niet iets met muisjes zal/wil doen, omdat dat er nou eenmaal zo bij hoort.



Ik ben ook altijd een eeuwige twijfelkont. Om gek van te worden soms. :roll:

heet je toevallig ook maria :lol: :lol: hier namelijk ook een eeuwige twijfelkont :mrgreen:



ik heb me trouwens gekgezocht naar roze en wit lint, om het dicht te strikken.



ja, moeilijk he zo een traktatie bij die kleintjes. ook omdat je iets moet nemen voor zowel een baby als een peuter-kleuter. vind zo een spekkie dan weer moeilijk bij zo een heel kleintje. ik zag ook lieve hartensnoepjes in roze-wit en blauw-wit bij de prenatal. maar dat zou ik dan ook weer niet aan een baby geven. ook hadden ze roze en blauwe wuppies bij de prenatal :inlove:



nou, iig succes :mrgreen: wel showen he, wat je er uiteindelijk van hebt gemaakt.