Jimmy wordt volgende week vijf :dance: En nu ben ik benieuwd wat jullie getrakteerd hebben de eerste keer op de kleuterschool?
Zo kan ik een beetje ideetjes opdoen :lol:
groetjes Marleen
Ik heb toen mijn zoontje 5 werd samen met hem koekjes gebakken. Een R (van zijn naam) een 5 en een poppetje. Hij heeft ze mooi versierd en we hadden dus samen al veel plezier gehad. Daarna heb ik ze mooi ingepakt in een cellofaanzakje met een mooie strik en een fotootje (r 5 jaar) en een houten dierenfluitje erbij … daar was de juf natuurlijk niet echt blij mee, maar de kindjes wel! Het was iig een groot succes
hier ook fluitjes :mrgreen: juf ook niet blij
wij hebben van die platsice handschoenen gekocht gewoon die doorzichtige niet die ziekenhuis handschoenen
en geveuld met popcorn zodat de vingers overend stonen toen dicht geknoopt en er nog een zakje los bij gedaan met wat losse snoepjes
Tigo heeft voor zijn vijfde verjaardag medailles getrakteerd (te koop bij de hema, 6 voor weinig :-)). Daar ook uitdeelzakjes snoep gekocht met letters erin (smakend naar hartjes). Gaatje in het zekje geperforeerd en aan de medaille gehangen. Was een groots succes
Volgende maand wordt Gerben 6, maar dat is in de vakantie, dus volgende week dinsdag sta ik muffins te bakken en hij mag in de middag mee helpen met glazuur. Ik heb allemaal verschillende kleuren papieren bakjes, helemaal top!