Om te vertellen dat je zwanger bent?
Ik zit maar te denken en weet het eigenlijk niet. Zit te denken aan van die chocolaatjes met muisjes ofzo, maar hoeveel zet ik die voor voor max 20 man???
Nou goed, vroeg me zoiezo af wat jullie hebben gedaan op het werk, misschien krijg ik er nog inspiratie door
ik heb op mijn werk getracteerd op mijn laatste werkdag voor mijn verlof,
ik heb toen cake gebakken en daar glazuur met blauwe en roze muisjes op gedaan,
zag er erg vrolijk uit en was ook erg lekker :drool:
uh ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht dat ik uberhaubt moest/kon tracteren toen ik meedeelde dat ik zwander was :think:
Ik was zo ziek/misselijk dat ik het telefonisch moest vertellen…
Maar voor vriendinnen heb ik die chocoladeflikken met roze en blauwe spikkels gekocht. En ik zou rekening houden met 2 pp, zo lullig altijd als je er tekort hebt.
Ik heb ook niks getrakteerd toen ik het vertelde hoor!
Wel mn laatste werkdag heb ik iets lekkers voor bij de koffie meegenomen, maar niet echt in Thema ofzo, gewoon lekkere chocoladekoekjes.
Straks als het kind er is trakteer ik -lekker orgineel- beschuit met muisjes.
@fiep klophout wrote:
uh ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht dat ik uberhaubt moest/kon tracteren toen ik meedeelde dat ik zwander was :think:
Ik eigenlijk ook niet. :think: Toen ik weg ging, heb ik wel wat lekkers meegenomen voor bij de koffie. Verder heb ik er niet al te veel aandacht aan besteed…
@DreamingOn wrote:
@fiep klophout wrote:uh ik heb er eigenlijk geen seconde over gedacht dat ik uberhaubt moest/kon tracteren toen ik meedeelde dat ik zwander was :think:
Ik eigenlijk ook niet. :think: Toen ik weg ging, heb ik wel wat lekkers meegenomen voor bij de koffie. Verder heb ik er niet al te veel aandacht aan besteed…
Idem, vind het ook een beetje onzin. Ze waren er ook niet bij toen het
kindje gemaakt werd
Voor je laatste werkdag vind ik wel weer leuk om wat neer te zetten. Een
lekkere koek voor bij de koffie o.i.d. :think:
Het is geen must, maar hier is het ook altijd wel traditie om iets (kleins) te trakteren.
Dit jaar heb ik roze en blauwe paaseitjes neergezet, maar tja…dat was rond Pasen en dat zou nu een beetje raar zijn voor jou
Collega’s hebben hier roze en blauwe spekjes getrakteerd bijvoorbeeld.
Als je bij een snoepwinkel binnenloopt, kun je echt wel leuke dingen vinden. Ook van die chocolaatjes met blauwe of roze muisjes.
Niets toen ik vertelde dat ik zwanger was, maar toen ik met verlof ging een zakje met daarin twee geboorteflikken, eentje met roze en eentje met blauw muisjes, met daaraan voor elke collega een kaartje met babyvoetjes met iets erop wat ik in diegene persoonlijk zou missen tijdens mijn verlof.
Bij ons is het zo dat je spekjes uitdeelt op de afdeling, weet iedereen dat je zwanger bent.
(Ikzelf heb er niet aan meegedaan trouwens)
bij het vertellen niets…zelfs de lucht was al genoeg om me te doen :sick:
toen ik met verlof ging ook niet… ( ik kwam terug van vakantie toen mijn baas me belde dat er besloten was dat ik maar lekker thuis moest blijven en van mijn verlof moest gaan genieten :inlove: ivm mijn BI, tof he :mrgreen: )
dus toen ik bevallen was heb ik beschuit met roze muisjes getrakteerd :mrgreen:
Bij ons zijn stroopwafels traditie. Zodra die op tafel komen, worden meteen de buiken van alle aanwezige vrouwen gescand. :lol:
ik heb voor de cake met muisjes gekozen :mrgreen:
Heb ze vanmiddag gemaakt, is leuk geworden!!!
Zal binnenkort foto plaatsen.
Bij ons is het traditie om een “soesjesmelding” het pand in te sturen. Dan weet iedereen hoe laat het is en waarom 'ie een slagroomsoesje bij je mag komen halen :mrgreen: