Heb me lief van Josie Lloyd en Emlyn Reese is ook erg leuk en makkelijk om te lezen. Het gaat over een jongen en een meisje die elkaar ontmoeten en verliefd op elkaar worden en het ene hoofdstuk lees je de gedachtes van de jongen en het andere die van het meisje, hoofdstuk daarna weer die van de jongen, enz.
zijn reisboeken(reisverslagen dus) niks voor je als je liever even niet te ingewikkelde plots wil of ellende met kinderen en zo?
Je moet er van houden, maar ik vind het zo nu en dan heerlijk om tussendoor te lezen.
Zo heb ik, als fietsliefhebber, bv heel wat boeken van Frank van Rijn gelezen. Lezen lekker weg, en je zit in no time met je hoofd in een heel andere wereld. (En afgeleid zijn is niet erg, er zitten geen gekke plotwendingen in of zo).
Voor als je, ondanks je zwangere toestand, niks in al die chicklits ziet…
Ik ben ook niet zo van de chicklit :shifty: en toen ik zwanger was kwam ik maar niet door de boeken die ik wilde lezen heen. Mijn oplossing: tijdschriften Niet alleen de standaard: kinderen, ouders van nu, wij, kekmama, viva mama etc maar ik vond ook de mind, flow, quest etc. leuk om te lezen.