Wat te kopen voor een bull terrier..

Over 8 tot 12 w. hebben wij een Bull Terriertje in huis :inlove:

Gister zijn ze geboren (in totaal 11, een is er overleden vanmorgen dus nu nog maar 10), maar wat moeten we allemaal voor hem kopen?

We gaan met hem op puppy training, en ik heb al enige ervaring met honden.

Ik kom alleen niet verder dan voer, halsbandje + riem, een mandje bakjes voor eten en wat speeltjes… op dit moment…

Vlooienmiddelen, ontwormtabletten en een Bench is ook erg handig. En een lekkere kluif

Zou wel kijken voor een halsband die je steeds kunt verstellen.

Voerbak die op hoogte gezet kan worden.

Wat zijn ze :inlove: :inlove:

Heb idd nu een halsband gekocht die je kan verstellen tot heel klein naar heel groot. Denk dat hij hem wel past (Mylo :inlove: ).

Riley verteld iedereen dat hij een babyhondje Sapike krijgt (Vader hond: Spike, moeder hond: Sara).

Ik zie al helemaal uit naar de wandelingen… :inlove:

O, wat een schatjes :inlove: wij hebben er ook een en hebben een miniatuur gehad, is het een reu ?

flossy touwen zijn ook lekker om in te knouwen… en wij hadden altijd een nylabone, dus een nylon bot, want die leuke gewone rubber dingen vreten ze gewoon kapot en slikken ze als je pech hebt ook gewoon door, ook tennisballetjes verdwijnen.

t, zijn zulke leuke honden, echte clowns.

die van ons is geen sloper gelukkig en ze zijn gek op het zonnetje :inlove:

Ik zou zeker met 2 kleine kinderen die rondrennen toch een bench overwegen.

Zo heeft je hondje altijd een plekje waar die ongestoord kan liggen.

En natuurlijk alvast gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding :inlove:

@rijstkorrel wrote:

Vlooienmiddelen, ontwormtabletten en een Bench is ook erg handig. En een lekkere kluif

Vlooimiddelen en ontwormingen lijken me nog echt niet nodig. Ontwormen gebeurt als het goed is bij de fokker de eerste keren en antivlo mogen pups nog niet hebben.

In elk geval zou ik een bench aanschaffen. Onze hond heeft er 1.5jaar in gezeten met daarvan 1 jaar de deur dicht (als we weg waren). Die kan je grbuiken voor zindelijkheid en zodat er minder gesloopt wordt in huis :twisted: :wink: …en natuurlijk een veilig rustig plaatsje wara ie zich terug kan trekken.

Als we de bench naar beneden halen en we zeggen tegen onze hond ‘plaats’ loopt ze haar bench in en ze is nu 8.5jaar :inlove: .

Nylabone is super fijn, hebben we hier 3 van in huis. Fijne ervan is dat ze zich niet kunnen verslikken in losgekomen stukken als je ze er alleen mee laat.

Vast veel voorpret en laat maar mee foto s zien als je ze hebt.

:inlove: oowwww wat een lieffies :inlove:

bench idd!

geef daar ook het voer in dan zien ze het snel als hun veilige plekje :thumbup:

de onze vliegen erin zodra de etensbakken tevoorschijn komen :wink:

en wel update’s geven :mrgreen:

oh ze zijn zooo cute sweet-love

ik zou trouwens even een shirt oid in het nest leggen en die meenemen als ie met jullie mee naar huis gaat zo dat ie de geur van ze moeder nog beetje heeft slapen ze snachts beter en idd een bench is echt een aanrader

en volgens mij heb je verder alles wel

misschien een mooie penning met zn naam erop!!!

Loessie, ik ga ze straks echt zien :inlove:

Ik twijfel dus over een bench, en ik snap alle redenatie hier waarom wel.

Maar het ‘’ strijkt ‘’ zo tegen me gevoel in, :oops: (Vraag mij dus niet waarom)

Dat had ik een sweet love voor wij onze staff kochten. Toch een bench gekocht. Maar was er uiteindelijk wel blij mee! Als ik ging dweilen hing ze in mijn dweil toen ze pup was. dus met schoonmaken ging ze mooi in de bench. Nu is ze 2,5 jaar oud en is de bench allang de deur uit!

Maar mijn moeder heeft een hond die sloopt werkelijk alles in huis.vreet de banken kapot poep en plas tegen alles aan als ze er niet is. zelfs tegen electronica! zij heeft mijn bench gehad maar gebruikt hem niet. :wall: :wall: :wall:

Ik zou toch gaan voor een bench…

Het is een rustpunt voor de hond vooral als je 2 jonge kinderen hebt

idd die ervaring ook hier

als onze zoon een beetje druk word gaan ze uit zichzelf in de bench liggen voor even wat rust aan de kop :mrgreen:

ze zijn ook wat ouder (10 jr.)

of met een kinderverjaardag,dat zijn de honden ook zo beu,dus dan hoppa lekker de bench in en rusten

het is echt niet zielig voor ze maar juist een rustpunt

goed je moet ze er niet heel de dg in laten zitten :lol:

Inderdaad wel een bench, niet om de hond in op te sluiten maar om hem inderdaad een veilige haven te bieden.

Je kinderen ook meteen leren dat ze niet aan de hond mogen komen als deze inde bench ligt.

Hier werkt dat prima als Luna de spelletjes van de kids even beu is.

Ze slaapt 's nachts in een open bench, eigenlijk gaat hij nooit dicht maar biedt wel meer bescherming tegen nieuwsgierige kinderhandjes dan een mand.

Bekijk het dus niet als iets negatiefs mar als veilige haven voor je hond :mrgreen:

wij hebben een pup van 10 weken die sinds 3 weken bij ons is. De eerste week hebben we haar bench 's nachts op onze slaapkamer gezet en verder beneden. Ze heeft nooit gepiept en na 2 weken zocht ze zelfs al de bench op om te gaan slapen.

Het is echt haar veilige haven. De kinderen mogen van mijn niet bij de bench komen, dat is haar rust plek.

Een bench is echt niet zielig hoor.

En dit is echt een bijtertje en sloper, dus wat dat betreft ook wel zo fijn voor de meubels. Dat ik niet na het boodschappen doen begroet wordt door de vulling van de bank :mrgreen:

We hebben wel een deken erover heen gelegd, zodat er maar een kant open is. Dat geeft haar een gevoel van een hol.

O ja, een noppenborstel is ook wel handig, ze kan je je pup van jongs af aan aan een borstel laten wennen, heel vervelend als ze groetr zijn en in de rui en ze laten zich niet borstelen of stofzuigen of gaan niet zwemmen om haar kwijt te raken :wink:

Een bench is geen strafhok of zo, het is idd een veiligheid voor je hond (en wellicht je meubels). De hond er ook niet inzetten als straf of zo (ik ben zowiezo niet voor straffen maar belonen van juist gedrag, maar dat terzijde)…dan wordt het een fijne plek en kan je pup zich er terug trekken als ie moe is, daarnaast deurtje dicht als je weggaat of naar bed. Het helpt ook bij zindelijkheidstraining.

Tip: als je met je pup thuis bent, niet meteen naar binnen lopen, laat de pup eerst een paar minuutjes uit (zoveel weken zoveel minuten wandelen). Laat haar na jou naar binnen lopen en begeleid haar naar de bench waar een knuffel ligt, water/voer etc…als het goed is sluit je het deurtje en laat je haar/hem slapen (moe van de rit en het lopen)…als de pup wakker wordt eruit laten lopen en meteen naar buiten gaan om te plassen/poepen.

Zo heb je een eerste hele goede stap gemaakt.

(ik begrijp dat het leuk is als de pup in huis is er meteen mee te gaan spelen, maar zo ben jij meteen de baas en je pup snapt dat de bench er is om rust te vinden)

Wij hebben een AM bulldog, nu 1 jaar oud.

Hij gaat vanaf dag 1 de bench in, als we weg gaan/werken en bij het slapen gaan. In het begin als we gingen slapen dan piepte hij en ging ik of mijn vriend er bij zitten en aaide hem over zijn bol tot hij sliep.

Als we moeten werken of weg gaan word er een radio aangezet voor hem.

Dit is zijn tweede bench al, bij beide al uitgebroken.

Nu moeten we de deur extra goed dicht doen om dat te voorkomen.

Dan is het echt geen pretje om thuis te komen en hij loopt vrij rond. Aan de meubels heeft hij nooit geknabbeld (gelukkig) Maar schoenen, papier en wat hij dan meer tegen komt als hij op onderzoek gaat :? :?

Mijn broertje heeft een vrouwtje Am Bulldog. Zij sloopte echt steeds alles, waaronder de bank enz Ook nooit in de bench geweest, hij heeft er toen toch maar een gekocht en nu gaat ze er vanzelf in. ( deur maakte ze zelf open, traphekje naar boven daar zat ze zolang met haar poot aan te trekken dat ook die open ging)

Wij hadden het ook nooit staan op een Bench.

Maar ben blij dat we deze toen gekocht hadden.

Bedankt voor al het advies!!

Gelukkig heb ik nog 7,5 week!

:inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: