Net een kindermarktje hier gehad en de sfeer blijft erg leuk!
Wat willen jullie kopen / wat gaan jullie verkopen op de vrijmarkt?
Hier net 2 dvd’s meegenomen voor de kids ( 1,00 samen ) en een prutgitaartje en brandweerauto ( ze mochten allebei iets kiezen samen 1,25) en verder nog 2 shirtjes voor elise en 1 voor jesse (2,00) elise kreeg nog van iemand gratis een kroontje en de kids hebben zich heerlijk vermaakt weer! Had nog wel meer kleding kunnen shoppen maar komt nog een dag dinsdag… Voor dinsdag maar wel even een lijstje maken want anders neem ik vrees ik veel onnodigs mee…
Ik hoop op een hobbelpaard of loopfietsje, blokken en skeelers voor mijn dochter! De groten gaan zelfnop jacht naar stripboeken en beyblades e.d
Die skeelers moeten haast wel te doen zijn, die lagen hier er erg veel! Elise vond ze ook leuk maar denk begin maar eerst met rolschaatsen Geef je de grotere een X bedrag mee ofzo?
Keek er wel ff tegenop vandaag om te gaan want hub is er niet en Jesse is nogal wegloperig en euhh… pittig karaktertje maar hij ( en z’n grote zus en kleinere broer!) hebben zich super gedragen! De sfeer was ook erg leuk! Oranje cupcakes e.d. in de verkoop en Jesse moest al het speelgoed benoemen. Dat voorspelt nog wat voor dinsdag ( maar dan is hub er wel bij en ga ik eerst een rondje alleen heel vroeg in de ochtend en 's middags samen met hub )
Alleen het neuzen op zo’n markt is al leuk !
Ik ga voor Jesse op zoek naar avi-leesboekjes, avi 1, 2 en 3 of m3/e3/m4…ik weet niet precies hoe die aanduiding is, maar daar kom ik wel uit.
Verder gezelschapsspellen, misschien skeelers voor Jesse, HotWheels…en de jongens zullen zelf vast ook heel veel zien wat ze dringend nodig hebben
Dit jaar helaas niet staan,ivm mijn rug
en dat doet pijn…maar een goede compremie
we gaan sóchtend lekker t centrum in,Ml draagt Emma
en dan een ronde maken met de kids,smiddags lekker naar een park in de buurt waar ook van alles georganiseerd wordt :dance:
Op zoek gaan we naar:
Draagdoeken (haha zal vast niet),…Boeken voor Elise,.
Playmobil zal leuk zijn om tegen te komen voor alle kids,.
Kleertjes dito
Anne en Emma zijn toe aan een nieuwe buggy voorin de tuin
en een Loopfietsje van Puky oid voor Emma en mijn schoonzoon
is ook erg gewenst :mrgreen:
hier idd ook hopelijk tegen een loopfietsje voor de jongste aanlopen… en de oudste wil idd ook skeelers.
Verder zullen de heren heel graag een stapel donald ducks/ dd extra op de kop tikken voor niet al teveel.
Maar vind vooral het struinen wel leuk… en zonder iets thuiskomen is ook prima.
Bij regen gaan wij trouwens niet.
Avi boekjes zijn een goed idee! M1 is elise nog niet aan toe, maar avi-start wel. Wensenlijstje word hier toch groter
@mlk1982 wrote:
Avi boekjes zijn een goed idee! M1 is elise nog niet aan toe, maar avi-start wel. Wensenlijstje word hier toch groter
Het mooie met boeken/ lezen… je ‘groeit’ er vanzelf in hoor… en soms sneller dan je denkt.
Dus als je een mooie M1 of E1 vindt zou ik hem niet laten liggen
Er ligt altijd zoveel vind ik… Soms overzie ik het niet eens! Maar kijken doen we zeker en met niets thuis komen zal wel niet gebeuren maar zou ik ook niet erg vinden…
hier helaas maar een kleine markt die alleen in de ochtend is.
mochten we op tijd wakker zijn gaan we wel even, maar niet speciaal ergens voor.
spellen en puzzels koop ik niet meer op de vrijmarkt, want al te vaak incomplete spellen/puzzels gekocht helaas.
Sowieso rolschaatsen voor J. Verder misschien wat Playmobil ofzo.
Eerst maar eens kijken wat ze hebben.
Verkopen ga ik niks, dat zet ik wel op MP, dan kan ik tenminste lekker op de bank blijven zitten haha.
Ga morgen wel snuffelen op de vrijmarkt. Heerlijk vind ik dat en gelukkig vind Evi het ook heel leuk. Ik wil iig op zoek naar Crocs in een grotere maatje, playmobil en lego is hier altijd welkom, wat leuke kinderdvd´s en meestal koop ik nog wel een paar knuffels voor de honden. Die worden hier altijd gesloopt, dus die koop ik het liefst voor een paar cent. Verder zie ik wel waar ik tegenaan loop, misschien nog wat leuke dingetjes voor de beeb.
Ik ga zelf dingen verkopen met mijn dochter. Ben benieuwd of we wat kwijtraken haha
Alles wat overblijft gaat op marktplaats, naar de kringloop of de stort.
Mijn vriend zal wel wat rondlopen, we zoeken nog zomerjassen voor de jongens, en leesboekjes zijn ook wel leuk. Mijn vriend zal wel op zoek gaan naar donald ducks
Welke maat zomerjas zoek je DarkAngel? Ik heb hier nog een maatje 80 (groen jasje, 1 zomer gedragen). Mocht je interesse hebben, even een pb
Ik ga zelf niet op een vrijmarkt staan, wilde ik wel maar sla het even over ivm kroning.
Maar qua kopen, ik kijk altijd naar kleding (merk kleding vooral) en lego en ander merk speelgoed.
Mijn vriend dan ook nog naar bepaalde collector items wat betreft games en gameconsoles, transformers, lego etc.
Ik neem me ieder jaar voor om op de markt te gaan staan maar t komt er nooit van…
Wij zoeken leuke dingen voor de mud-pie-kitchen, en verder krijgen beide kids een zakcentje waarmee ze zelf mogen uitkiezen (dochter gaat opzoek naar een zwembad!).
Niets!
Ik heb zo’n hekel aan drukte en zoeken tussen veel spullen. Ik word al helemaal naar als ik er aan denk.
Wel gaan we over een braderie lopen. Maar let wel… dat is ook alleen maar lopen :lol:
Dank je Kwakje, maar maat 80 gaat al niet meer passen. Ik zoek nu een 86/92.
Helaas, die van mij zit zelf in 86/92. Succes met zoeken. :thumbup:
ik heb met de kids een kleedje bezet… we hebben voor ruim 80 euro verkocht…
oa… een wader garage, een VTech ballentrein, Vtech brabbel-babbel, diverse kleine knuffeltjes en rammelaars. Boeken, Vazen, een maxi cosi regenhoes, een wandverwarmingsunit en een buitenkraan verkocht…
ach en nog veel meer… kopjes, leuke shawls, niet zulke mooie crocs in maat 22 voor 1 euro, birkenstocks in maat 34 voor 5 euro… waterschoenen voor een euro enz… het ruimt mooi op zullen we maar zeggen.
Kids mochten steeds rondjes doen… 2 rondjes met elk 1 euro op zak… 3 rondjes met 50 cent en 1 rondje met 2 euro… ze vonden het geweldig. we zijn dus ook wel weer met zut naar huis gegaan… maar onze zooi is toch gehalveerd. Ik zeg… t was top, volgend jaar weer :mrgreen: