Wat te geven aan dreumes van 16 maanden (5 dec). Jongen!

Hallo!

5 dec staat weer bijna voor de deur en dat is dus weer cadeautjes zoeken en kopen.

Voor onze oudste zijn we klaar, maar voor de jongste…?

Ik heb werkelijk geen idee wat voor hem te kopen :think:

Natuurlijk speelt hij ook met het speelgoed van zijn oudere broer dat schuift, heel gemakkelijk, door.

Maar ik wil ook zo graag iets leuks en nieuws voor hem kopen.

Hebben jullie tips?

Waar is jullie dreumes jongen (16 maanden) helemaal weg van?

Brand maar los!

Ostheimerdieren, een zijden groene lap als grasveld, en een regenboog van Grimm om mee te bouwen!

T.ygo is net zo oud en vind het ook heel moeilijk. Hij heeft een krat vol speelgoed, ook nieuw maar eigenlijk speelt hij alleen maar met de auto’s, vrachtauto’s en vliegtuigjes van zijn oudere broer van 5.

Duplo heb ik al een bak vol van liggen…evenals little people.

Heb tot nu toe een bumba puzzel gekocht. Verder is hij wel dol op boekjes lezen, van die kartonnen. Dus dat ga ik nog halen. En eigen auto’s zodat hij geen ruzie hoeft te maken met broerlief.

Verder krijgt hij kleding en een winterslaapzak. Heeft hij toch nodig en snappen doen ze het nog niet. :wink:

Wat ook nog op mijn ideeen lijstje staat: een kooksetje (pannetjes enzo), mobiele speeltelefoon met geluidjes, plastic dieren.

Succes!

ff een speelgoedwinkel induiken?

als ik het niet weet dan ga ik gewoon de winkel in en ga ik daar ff strunen

kijken wat er allemaal is

maar ik heb voor neefjes van tygo een speeltafel en een giraffe waar je balletjes in kan doen…

hier van kok af … leuk papiertje erom en klaar is kees

:thumbup: :thumbup:

:thumbup: zeker leuk zeg!! waar kun je die kopen?

Fiep, zoiets is idd altijd erg geslaagd! :thumbup:

Thanks! :-*

Jaaaaa die van Fiep hebben wij hier ook :inlove: Blijft leuk! :thumbup:

Smurf, hier hadden ze 'm gewoon in de (houten) speelgoedwinkel. Hij is van I’m Toy geloof ik, als je googled op ‘rollerbaan giraffe’ dan vind je hem ook wel in online winkels :wink:

Dat ding wat fiep heeft hebben we hier ook ja, superleuk! Maar hier speelde hij er vooral van een maand of 10 tot 14 maanden mee, ouder niet echt meer.

Hier krijgt hij een garage met wat autootjes, die zijn heir helemaal in. en wat duplo.

@littlewonder wrote:

Dat ding wat fiep heeft hebben we hier ook ja, superleuk! Maar hier speelde hij er vooral van een maand of 10 tot 14 maanden mee, ouder niet echt meer.

ow. hier was ie echt heel lang populair, tot ie een jaar of 3 was zelfs denk ik. het is volgens mij ook het enige 'baby'sppelgoed dat ik van hem bewaard heb voor een eventuele volgende.

@littlewonder wrote:

Hier spelen ze er nog steeds mee. Ze kregen 'm toen zo ook zo ongeveer anderhalf waren.
Gaan ze proberen om alle vijf de blokjes tegelijk te laten rollen enzo, vind het zo mooi om te zien dat ze zoiets dan zelf bedenken!

haha, ik zal de mijne er ook eens toe aanzetten :wink: Hij gebruikt de rolblokjes wel voor van alles en nog wat, en het rek zelf voor het stapelen van duplo, dus indirect gebruikt hij het nog wel :wink: Maar het leuke vond ik toen hij 10 maanden was en we het voor het eerst neerzetten, en hij ontdekte wat ermee kon, dat gezicht, super!

Wij zitten ook met dat “probleem” :think:

Maar ik ben nog wel iets tegengekomen wat me wel leuk leek:

Er staat: vanaf 12 maanden.

Tja… voor 5 december is het wel wat laat, maar mijn neefje vond zijn skippy beest erg leuk! Dit zijn skippyballen in de vorm van bijvoorbeeld een hond of konijn. Als je skippybeest invoert bij google komen ze wel naar boven :slight_smile: Je kunt ook bij google afbeeldingen kijken, dan zie je ze ook meteen…

Auto’s, tractors, bussen :mrgreen: …

alles op wielen zeg maar :wink: !

Verder is Duplo, Little People, puzzeltjes, boekjes ook leuk op die leeftijd.