Wat te gebruiken in babynestje/reiswieg (Topmark duo)

Ik heb een Topmark Duo wagen, met in het achterste zitje een babynestje, maar deze is onmogelijk op te maken met een dekentje omdat er geen bodem in zit, weet iemand een oplossing?

Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar een dikke wikkeldoek (zoals een Lodger wrapper)?

Eerst lekker in een lodger wrapper? Ik deed er eigenlijk nooit nog iets extra’s in. Gewoon jas aan en babynestje dichtritsen.

wikkeldoek? Dat deed ik in het najaar en winter namelijk.

Maarre zo’n babynestje is al heel erg warm hoor, dus moet niet te warm worden.

Onze kleine man is van september en in de winter had ik hem in het nestje met een vestje aan en in de lodger. Was perfect op temperatuur!

Het babynestje is zelf al erg warm heb ik gemerkt. Had gastkindje er wel eens in de wikkeldoek in, maar dan lag ie echt te zweten. Jasje aan is prima, tenzij het flink vriest natuurlijk.

Ik doe hier altijd een grote badhanddoek opgevouwen in het babynestje, of een ledikantdekentje opgevouwen. Dat dient dan als matrasje. Het babynestje zelf is idd al lekker warm en beschut, maar soms is een extra dekentje wel fijn ivm tocht. En die kan je dan prima onderstoppen met deze oplossing :thumbup: Ik vond het niet altijd handig om mijn kindjes helemaal in een jasje te hijsen; soms wist ik dat ik na een voeding weg zou gaan en dan legde ik de baby vast in het babynestje onder een dekentje. En als ik dan wegging ritste ik m dicht en kon de baby lekker doorslapen :thumbup:

Ik had Nout een jasje aangedaan destijds en dan nog een dekentje eroverheen. Verder hem niet opgemaakt, dat is niet zo handig met dat babynestje idd…

Bedankt voor de tips, ik ga morgen maar eens even wat proberen met een omslagdoek! :thumbup:

hier zat er een houten plank onder in.



hierop had ik altijd een wiegdeken in 3e gevouwen, en daar een hoeslaken overheen, dekentje en dan de flap dicht (lag natuurlijk aan de temperatuur)

maar ik heb het altijd gewoon op gemaakt als een bedje.

Ik heb dezelfde!



Ik had een hydrofiele luier onder haar hoofdje liggen (voor het spugen) en dan lag mn dochtertje in een fleece wikkeldeken, geen lodger, maar wel vergelijkbaar. Daaroverheen nog een dekentje (ze is van eind januari), dan de flap dicht. Ze lag heerlijk!



Alleen was zij er helaas al heel snel uitgegroeid…

Ik had hetzelfde probleem, bedankt voor de tips!