Brigitte heeft enorm last van kriebelhoest. Overdag gaat het wel, maar ga maar bij je zelf na, als je gaat liggen dan begint het.
Het houd haar echt wakker, ze is echt moe maar kan niet echt bijtanken. Ik heb het hoestdrankje van VSM maar dat helpt dus niet. Wat gebruiken jullie?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Ingrid
natterman!
helpt hier het beste.
Balsoclase-E :thumbup:
Zijn zetpilletjes, gewoon zonder recept bij apotheek of Etos ofzo verkrijgbaar.
D.eanne heeft er ook een poos last van gehad, allerlei drankjes hielpen niet, toen op aanraden van een andere KoK-mama de zetpillen gekocht en het werkt echt!!!
ja die zetpillen werken inderdaad ook erg goed!
:think: Mijn collega heeft ooit eens iets verteld over zetpillen tegen het hoesten! Maar hoe ze nou ook alweer heten :think:… Vraag er anders eens naar bij de apotheek of Etos! En misschien kom ik er nog op, dan post ik het nog!
@Jiska wrote:
Balsoclase-E :thumbup:
Deanne heeft er ook een poos last van gehad, allerlei drankjes hielpen niet, toen op aanraden van een andere KoK-mama de zetpillen gekocht en het werkt echt!!!
:oops: Oh juist, die dus! :lol: (Ik had de reacties nog niet gelezen)…
Ik heb gisteren tijmsiroop gehaald. Verzacht de keel en geen hoest meer :thumbup: . (Gewoon het eigenmerk van de apotheek nemen, lekker voordelig)
Groetjes,
Heleen
Ik heb gistere natterman gehaald. En het hoesten wat gisteravond en vannacht wel minder. Gelukkig maar. Z heef vannacht weer aardig goed geslapen!
Bedankt voor alle tips, ik zal die van de zetpillen ook noteren!
@Jiska wrote:
Balsoclase-E :thumbup:Stein heeft altijd alleen baat bij deze… :thumbup:
Deanne heeft er ook een poos last van gehad, allerlei drankjes hielpen niet, toen op aanraden van een andere KoK-mama de zetpillen gekocht en het werkt echt!!!
Natterman trouwens nog nooit geprobeert
Die zetpilletjes moet ik onthouden :thumbup: . We hebben Jarno vanavond tijmsiroop gegeven, ik heb hem niet meer horen hoesten. Dus dat werkt ook wel, maar laatst was hij flink verkouden en dan kan hij wel wat stevigers gebruiken.
:think: Natterman gebruik ik zelf ook ( :oops: heerlijk, dat dropsmaakje!), maar kan je dat ook aan je kind (jonger dan 2) geven dan? Of bestaat er ook speciale Natterman-voor-kinderen ofzo?
Die zetpillen hielpen bij D.eann echt héél erg goed, maar ik geef die om de een of andere reden liever pas als het langer duurt zeg maar. Weet ook eigenlijk niet eens waarom… dus als er ook drankjes voor kinderen zijn: dan hou ik dat even in gedachten mocht ze er weer last van krijgen.
(voordat ik die zetpillen gaf (is ook pas 1x gebeurd hoor) kreeg ze die druppels van VSM, maar had niet echt het idee dat die hielpen.)
Ik heb zowel druppels als drank van VSM maar niet echt het idee dat het helpt (ze vinden het wel lekker!).
Zetpillen krijg ik bij alledrie er niet meer in (nou ja, mijn dochter van 2,5 heeft nog weinig te zeggen, maar ik weet dat ze er een hekel aan heeft, dus dan wil ik haar niet dwingen).
Ik zal uitkijken naar Natterman voor kinderen.
seeseeem: de natterman die ik heb is zowel voor volwassenen als voor kinderen, dus we gebruiken het zelf ook :thumbup:
Balsoclase is er ook in een hoestdrank voor kinderen…als ze een hekel hebben aan zetpilletjes. En het helpt prima.
Groetjes,Monique.