wat te eten bij

Vrijdag komt mijn moeder de kinderen gelijk ophalen vanaf hun vakantieadres. Nu wilde ik aspergesoep maken maar wil er voor hun omdat het toch zo’n 7 uur rijden is wel iets bijj maken. Ik wil al stokbrood met lekkere dingetjes maar misschien ook wel iets anders warms. Wat past een beetje bij aspergesoep. Iemand tips

kiprollade? al dan niet koud in plakjes?



Of gewoon kipdrumsticks, beetje neutraal gekruid.



Stokbrood met eiersalade is ook erg lekker erbij.



Hier eten we ook vaak wel aspergegerechten als het in het seizoen is en dan dus vaak dit soort dingen erbij.



Een lekker frisse salade met stukjes koude kip en tomaat doen het ook goed erbij.

Beenham!



Ham en asperge, hoort erg cliche bij elkaar :thumbup:

broodjes met ham salade vlees salade?

Asperges gaat toch traditioneel lekker samen met ham (de gekookte soorten) en ei. Als je het extra lekker wilt maken experimenteer je zelf met een combi ervan en maak je er een soort salade van. Ik ben nogal eens van dingen gewoon maar door elkaar doen. Lekkere milde zachte kaassoort (cottage cheese bv) en dan eitjes koken en snijden, ham idem en dan iets om het te binden zoals een fritessaus (geen mayo want dat is juist weer te zwaar voor zoiets) beetje zout en peper en voila. :drool:

Broodje Beenham, met aspergesmaak gemarineerd. Heerlijk eentje kopen en zelf in de oven klaarmaken…

@lydia wrote:

Beenham!



Ham en asperge, hoort erg cliche bij elkaar :thumbup:






Cliché maar errug lekkerrrrr! :wink: