wat te doen?

sophie heeft vandaag haar laatste dag op de psz en neemt dus ook afscheid.

Nu is ze alleen strontverkouden… heeft waterige traanoogjes en continu een snottebel.

Har temp is 37.8 (rectaal gemeten) en ze oogt niet ziek of vervelend…



maar nu zit ik dus in dubio wat te doen… laat ik haar naar de psz gaan, wat ze zelf enorm graag wil, of hou ik haar thuis en heeft ze dus haar laatste keer psz al achter de rug??



wat zouden jullie doen als het om jullie kind ging?

het is vaan 13.15-15.15

Gewoon laten gaan. Als ze zelf wil en ze zich niet ziek voelt, zie ik niet in waarom je haar thuis zou willen houden.

Heen laten gaan, zeker als ze zelf ook wil. Als t niet gaat kun je er altijd nog eerder halen toch??

ik neigde ook naar heen laten gaan, maar vond het wel heel dubbel…

maar bedankt voor jullie reacties!

als ze zelf graag wil en zich ook eigenlijk best goed voelt… lekker laten gaan en ‘echt’ afscheid laten nemen.

Was ze nou een slap hoopje kind dat niks wil etc etc dan was het makkelijk en thuishouden, maar nu zou ik haar gewoon laten gaan voor de laatste keer.

ze wil inderdaad heel erg graag :slight_smile: ze ziet er vooral erg belabberd uit door die kleine wateroogjes, haar schrale mond en de snottebel, maar ze voelt zich echt prima, en daar is haar gedrag ook naar…

maar haar juffen doen nog wel eens moeilijk, en willen een kind liever thuis hebben die wat meer aandacht nodig heeft lijkt het wel…

Laten gaan, en er dan zelf bijblijven, blijkt het helemaal niet te gaan (voor haarzelf óf de juffen) dan neem je haar weer mee?

zelf bijblijven mag niet. Ik mag om 15.00 uur komen voor het afscheid.