wat te doen?

Sinds 3 weken slaapt Dean door. Zo’n 11 uur achter elkaar. Sinds hij dat doet merk ik dat de productie minder is. Daarom voed ik hem overdag om de 3 uur (omdat we anders maar aan 4 voedingen komen). Desondanks zijn zijn plasluiers nog steeds niet overdreven. Toen we nog op 6 a 7 voedingen zaten had hij zo’n 2 a 3 echt goede volle plasluiers op een dag.

Dus ben ik ze vandaag gaan wegen.

Een luier weegt 30gram. De volste die hij heeft gehad was 189gr. En dit was na 2 voedingen.

Hij is trouwens wel tevreden en goed alert.

Ik stond gister met hem op de weegschaal. Voor zover ik het kon beoordelen nog steeds 6,3kg. Dat zou dus betekenen dat hij nauwelijks is aangekomen. Want 2 weken geleden woog hij op het cb 6365gr. Morgen ga ik hem dus zowieso even wegen.



Maar goed…vandaag heb ik hem dus om de 2 uur aangelegd. Dit ook met het vooruitzicht dat ik vanaf donderdag weer moet gaan werken (en helaas ook direct 4 dagen achter elkaar).



Wat is nu wijsheid. Hem voorlopig even 's avonds rond een uurtje of 10 even keer wakker maken voor een voeding?

En 's morgens hem niet zelf laten komen maar even standaard bijv. om 6 uur een voeding geven?

helemaal niemand?

Als je hem wilt laten liggen zou je eventueel nog kunnen kolven voordat je gaat slapen. Dan krijgen jouw borsten wel het signaaltje.



Verder zou ik het niet weten want het is hier omgekeerd wereld namelijk :slight_smile:



Was hij gisteren nog gegroeid?

sorry geen verstand van :oops:



wat ik wel kan doen





:hug: voor jou

Ik denk dat het in zo’n situatie idd is aan te raden om extra voedingsmomenten in te lassen en hem later op de avond ook nog te laten drinken :thumbup:



Is het trouwens nog gelukt om je zoontje te laten wegen?

Heb hem helaas niet meer kunnen wegen. Had me vergist in de dag (omdat het met de oudste op dinsdag en donderdag was). Helaas kan ik donderdag niet omdat ik dan weer moet werken.



En bedankt voor je reactie Yvonne. Ik blijf hem op de dagen dat ik vrij ben gewoon om de 2,5 a 3 uur voeden en 's avonds om 22 uur ook nog een keertje.

Hopelijk komt het dan goed, want ik wil nog helemaal niet stoppen!

ik werk net als jij in de zorg… Ik voed dus nu ook af en toe op mijn verzoek… Als ik om 7u moet beginnen leg ik Junia al aan voordat ik ga werken…

En als ik een late heb dan kien ik het uit dat ik ze zelf 3 voedingen kan geven voor ik moet gaan werken, ik zet dus de wekker smorgens om haar al vroeg aan te leggen 6-10-14u en dan ga ik werken en kan ik ze savonds nog een keer aanleggen, dus 4 voedingen van mij en 1-2 uit de fles…)…



Als ik een late dienst heb leg ik ze zelf ook nog een keer aan als ik thuis ben… Sowieso leg ik ze savonds nog een keer aan als ik zelf naar bed ga… (ik kwam ook nog maar op 4 voedingen uit en nu weer op 5-6 per dag)…



grts patricia

Hier haal ik mijn meisje er dus bewust uit, ze word wel wakker van het licht en wil dan ook wel drinken. Anders zouden we hier dus ook maar 4 voedingen uitkomen en dat vind ikzelf te weinig, ik heb haar graag bij me…

Dus voor ik naar bed ga, wordt er nogmaals gedronken.

Overdag probeer ik haar nu ook wat vaker aan te leggen, maar vanmiddag dus ook en moment gehad dat ik mijn vroeg even 60cc warm te maken wat al in de koelkast stond, omdat ik haar niet tevreden kreeg :frowning: