Wat te doen??

ff een vraagje hier wat te doen.

Op één of andere manier heeft Tim het woord GVD[ja ga het niet voluit hier schrijven die vloek, maar hij kan em dus voluit wel zeggen]ergens opgepikt en nu zegt ie dit dus regelmatig.

Ik vind dat echt vervelend, want wij vloeken eigenlijk nooit!

Iemand een tip wat nu te doen. We hebben hem al geprobeerd in zijn taal een beetje uit te leggen dat het een heel lelijk woord is maar ben bang dat ie net te klein er voor is dit te begrijpen want na 10 min zegt ie het dan weer.

Of moeten we het gewoon negeren en waait het wel weer over?

Vind het best lastig!!

Wie herkent dit en weet een oplossing?

Thanx Alvast!

aaah… dat had die van mij ook. maar dan mat gatverdamme… alleen in zijn uitspraak klonkt het als GVD. Ook op die leeftijd. Idd erg fijn :evil:

Ik kan alleen zeggen dat ik een aantal keer heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat zegt. en al snel was voor hem de lol er af. Nu zegt ie nog wel gatver ( en vooral als ik heb gekookt :? :evil: )

Hier zeggen we dat het geen mooi woordje is en dat beseffen ze ondertussen wel al, niettegenstaande dat het woord hen toch soms nog ontglipt! :o :wink:

de middelste angelina kon dit woordje al zeggen toen ze ander half was zij zegt dan domme ook wij zeiden steeds dat ze dat niet mocht zeggen maar dat hielp erg weinig nu als ze het zegt zeg ik tegen haar dat mag je niet zeggen he! zeg dan maar tjonge jonge en sinds die tijd zegt ze het bijna nooit meer nou is het niet leuk meer.

maar opa die let niet altijd op zijn woorden daar heeft ze het ook van geleerd die zegt dus nog wel eens gvd en dan zegt angelina nee opa mag je niet zeggen het is tjonge jonge :mrgreen: :inlove: