Wat te doen,

Ik heb 3 bananendozen vol 3 hamstertassen, nog 1 big shopper,nog een doosje en nog een wasmand met Te kleine kleren Van Damian en Anne,

we willen wel nog meer kindjes maar niet direct Nu.Nu de keuze



Alles te koop zetten of alles bewaren,





Ik voeg een polletje toe,



Aan jullie de keus :mrgreen:

Ik heb gestemd op bewaren…maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoelang jullie nog willen wachten met meerdere kindjes en of je die kleertjes dan nog mooi vind. Dus eigenlijk een moeilijke keus.



Succes met je beslissing.



Annamarie

Ik zou eruit halen wat je het mooist vindt en de rest verkopen.



Tegen die tijd heb je misschien een andere smaak of vindt je niet alles meer mooi, terwijl het nu voor anderen nog erg leuk is.

Ik zou ook de mooie spullen eruit halen, en de rest weg doen. Ik ga t ook doen. Heb nu al 5 winterjassen…nou, die nemen ook zoveel ruimte in. Die ga k dus weg doen.

ligt maar net aan je situatie (of die je verwacht in de toekomst).



Heb je het financieel een beetje krap, en ruimtelijk wat ruim… dan dus alles bewaren… juist de simpele rompertjes, hydrofielluiers, broekjes, slabben, hempies, shirtjes… Ze kosten niet veel in de winkel… maar als je ze allemaal eens in 1 x moest kopen… ben je toch nog aardig wat kwijt hoor.

Kun je dan bij de volgende weer andere leuke dingen van kopen… toch?

@preggie wrote:

ligt maar net aan je situatie (of die je verwacht in de toekomst).



Heb je het financieel een beetje krap, en ruimtelijk wat ruim… dan dus alles bewaren… juist de simpele rompertjes, hydrofielluiers, broekjes, slabben, hempies, shirtjes… Ze kosten niet veel in de winkel… maar als je ze allemaal eens in 1 x moest kopen… ben je toch nog aardig wat kwijt hoor.

Kun je dan bij de volgende weer andere leuke dingen van kopen… toch?


zo dacht ik het ook,

in his ken ik alles niet kwijt en mischien hebben andere er nog wat aan,financieel gaat het op dit moment wel oke,maar ik dacht van het geld at ik voor deze kleren krijg kan ik eer nieuwe kopen :mrgreen:

@lydia wrote:

Ik zou eruit halen wat je het mooist vindt en de rest verkopen.



Tegen die tijd heb je misschien een andere smaak of vindt je niet alles meer mooi, terwijl het nu voor anderen nog erg leuk is.




Mee eens!

(ik doe het zelf ook zo)

ik zou de leukste kleertjes die je geweldig vind bewaren , en de maatje 50/56 kleertjes , vooor je dochter d’r pop strax bewaren enb de rest verkopen , mijn kleinste is nou uit maatje 56 en nou gebruikt alissa die voor haar pop dus dta is erg leuk



en de rest doe ik strax ook verkopen

ik ben meer het bewaren type… :angel:

Ik heb van B’Elanna alles bewaard wat nog een ronde meekon. Ben het nu aan het uitzoeken en geef wat ik niet meer wil gebruiken (en da’s best heel wat :oops: ) aan B’Elanna haar school, die krijgen geld per kilo wat aan haar school ten goede komt…



Benthe haar kleertjes bewaar ik ook allemaal…Heb héél stiekum nog een beetje hoop

ik heb het dus ook zo gedaan. Heb de kleertjes van lucas die ik toendertijd het leukst vond bewaard, en de rest verkocht/weggedaan. Ten eerste weet je niet wanneer er og een kindje bij komt… en of het dan net in het goede seizoen geboren wordt, of net als nu bij Daan, het kindje groter is of sneller groeit. Bovendien zit er tussen mijn kids bijna 5 jaar… en heel veel van wat lucas toen droeg is nu niet meer zo hot zeg maar, toch blijf je kleertjes van nu kopen, waardoor de kleertjes die je bewaard had evengoed nauwelijks gedragen worden.



Maak ruimte, en zet het geld weg voor als er straks nog een kindje bij komt, dat je daar dan weer nieuwe kleertjes van kunt kopen?

@mv2kids wrote:

ik heb het dus ook zo gedaan. Heb de kleertjes van lucas die ik toendertijd het leukst vond bewaard, en de rest verkocht/weggedaan. Ten eerste weet je niet wanneer er og een kindje bij komt… en of het dan net in het goede seizoen geboren wordt, of net als nu bij Daan, het kindje groter is of sneller groeit. Bovendien zit er tussen mijn kids bijna 5 jaar… en heel veel van wat lucas toen droeg is nu niet meer zo hot zeg maar, toch blijf je kleertjes van nu kopen, waardoor de kleertjes die je bewaard had evengoed nauwelijks gedragen worden.



Maak ruimte, en zet het geld weg voor als er straks nog een kindje bij komt, dat je daar dan weer nieuwe kleertjes van kunt kopen?




ook een idee :mrgreen:

ik heb gestemd wegdoen,

nou kiezen wij voor 1 kindje, maar het is al gouw uit de mode vindt ik, nog niet direct als er 1 jaartje tussen zit.



alleen het eerste pakje heb ik bewaars voor haar :inlove:

ik heb voor verkopen gestemd.



Ons derde kindje komt toch als het goed is een dikke maand eerder dan Aniek en als het dus weer een meis is dan hebben we ws iets meer zomerkleding nodig dan toen met Niek.



Daarbij vind ik veel van toen nu al niet meer echt leuk omdat ook de kindermode zo ontzettend veranderd.



Het enige wat ik heb bewaard zijn pyamaatjes, rompers die nog schoon en heel waren, badjasjes, gewone jasjes, mutsen en sjaals en neutrale tijdloze broekjes van cord en jeans.

Maar kleding met print of in een kleur die je nu niet meer ziet (limegroen bv) hebben we allemaal weg gedaan.



Voor de eerste tijd krijgen we ook weer aardig wat via kraambezoek en ik ken mezelf… vis het zo weer overal vandaan :mrgreen:

Ik heb bewaren gekozen.

Ik zou kleertjes bewaren als je er de ruimte voor hebt, weg doen kan nog altijd is mijn motto.



Ik heb kleertjes van bas wel uitgezocht, alles wat verkleurd of snel uit de tijd zal zijn heb ik weggedaan en de rest bewaard. Ik heb ook heel veel kleertjes gekregen van vrienden die een tweeling hebben (jongen en een meisje) en daar heb ik de leukste kleertjes van bewaard.

Als ik de kleertjes niet nodig ga hebben of uiteindelijk niet mooi vind dan doe ik ze alsnog in de kledingzak.



Kleertjes zijn vaak zo duur bij aanschaf, vooral als het merk is. En verkopen via internet krijg je er nauwelijks iets voor terug, als er al op wordt gereageerd (slechte ervaringen mee).

En het ruiltopic hier bij mamavraagjes? :angel: