wat te doen

op 2de kerstdag…



We willen samen als gezinnetje iets gaan doen maar we weten niet wat :think: :oops:



Iemand tips … :pray:



We hebben maar een eis en dat is dat het in NB (noord brabant) moet zijn :angel:





:-*

hier bankhangen :think: 8) :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Een binnenspeeltuin,lekker warm :mrgreen: en altijd leuk voor kids!!!

wij gaan 3de kerstdag de sneeuw in een indoor hal opzoeken.

Weet niet of ze ook zoiets bij jullie hebben?

In NB… IKEA Breda!! :stuck_out_tongue:

Nee grapje, al kreeg ik geld toe dan ging ik daar nog niet naar toe op tweede kerstdag.



Het Mas(t)bos ofzo? Lekker wandelen, zal ook wel druk zijn trouwens.

Lekker naar de Loonse en drunense duinen… Lekker wandelen en in de thermoskan warme choco mee voor onderweg…

nog meer ideeen :think:

Meubelboulevard… 8) :thumbdown:



Ik zou het ook niet weten…De dingen die open zijn zijn met kerst massale publiekstrekkers en ik denk niet dat je daar tussen wilt hobbelen…



Lekker wandelen, kerstknutselen met de gevonden spullen en choco mee is echt het enige wat ik wel lekker zou vinden… Fototoestel mee en met de buzzerkit aan de slag gaan… :mrgreen:

neeeeeeej we willen echt iets gaan doen … :think: ergens heen … alleen efteling is te duur … :think:

We zouden wel willen maar jah … Verder zijn er waarschijnlijk genoieg dingen maar wij komen er gewoon niet op :think: :oops:

berichtje even aangepast…

Even googlen: uit met kinderen



uitmetkinderen.nl leuke site, misschien vind je hier wat op…Succes :thumbup:

Ik zou deze dag lekker thuis blijven en een andere dag lekker wat met de kinderen gaan doen. Tweede kerstdag ergens naar toe willen is vragen om moeilijkheden vind ik. Je kunt ook een dag vullen met koekjes bakken, naar het bos, spelletjes doen, naar opa of oma,noem maar op.



Dan ga je volgende week wat leuks doen als het minder druk is.

juist het thuis zijn … naar het bos en lekker bij opa en oma … :shifty: hebben we even genoeg van … enne ja druk zal het zeker zijn maar ik hou daarvan :lol: :oops: :shifty:

lieverd… zou je niet toch ff met benthe thuis blijven???Ik weet dat het kwalitatief-uitermate-teleurstellend is… maar juist omdat ze ziek is??



En dan kun je lekker vrijdag ofzo een dagje weggaan…??

@mv2kids wrote:

lieverd… zou je niet toch ff met benthe thuis blijven???Ik weet dat het kwalitatief-uitermate-teleurstellend is… maar juist omdat ze ziek is??



En dan kun je lekker vrijdag ofzo een dagje weggaan…??




Ja ze is ziek … maar ze uit zich niet ziek … Teminste … ze heb niet meer gespuugt… enne ze heeft geen koorts maar we zijn eruit we gaan naar de oliemeulen :mrgreen:

Ik ben dan ook hoogzwanger en heb veel last van mijn ribben, maar om nu morgen de hele dag thuis te zitten, daar wordt ik ook niet vrolijk van.



Beweging is goed denk ik, komen de spieren weer een beetje los…



En ja de drukte overal, vind ik ook meestal geen probleem, maar Carlo helaas wel!



Dus wij moeten ook nog wat bedenken, hier in de buurt iets!



(Eindhoven-Den bosch)

Wij gaan zo naar Kerstland Utrecht… Ben benieuwd.

Wij gaan denk ik vanmiddag naar Ballorig.