wat te doen tegen zere voeten/voetzolen?!

Bah! Ik zit er even helemaal doorheen! 'k Heb steeds zo’n last van mijn benen. En dan vooral m’n voeten/voetzolen. :cry: Net of ze m’n zware lichaam niet goed kunnen dragen. Doet zo’n pijn steeds. En dan 's avonds komen m’n kuiten d’r nog even bij. En dan denk ik: ik ben ‘nog maar’ 29 weken. Dus heb nog wel 10 weken te gaan, wat moet dat dan straks toch nog worden?? :?

Ik baal er heel erg van. Ik waggel als een eend door huis, want ja, ik heb ook nog eens pijn in m’n liezen.



Wie heeft ook zo last van de voeten/voetzolen?? En nog belangrijker, wie heeft een tip om hier van af te komen?? Please??

Ik heb trouwens gisteren al pantoffels gekocht om wat ‘zachter’ te lopen. Maar heb geen idee of dat gaat werken…



Groetjes!

jee dat is inderdaad lastig :think:

ik had wel last van wat kloofjes op mn hielen



dus ik smeer mn voeten 2x daags in met voetengel

misschien 2 x daags voetenbadje en daarna insmeren

misschien even masseren(als je daar bij kunt)

Misschien moet je met je verloskundige eens overleggen of je niet geprikt kan worden op een vitamine B12 tekort. Bij een tekort kun je last krijgen van je voetzolen en van kramp in je kuiten.

Ik ben zelf een beetje anti omdat je er onderhand mee wordt overladen, maar zijn Crocs een idee? Mijn moeder had nogal last van van alles en kon bijna niet lopen op gewone schoenen. Met de Crocs gaat het weer een stuk beter. Voetbed stimuleert je bloedsomloop en alles.

Als je ‘normaal’ gewend bent om schoenen met een hak te dragen, niet te platte schoenen ineens aandoen ivm je zwangerschap! Daar ben ik de eerste zwangerschap mee de ‘fout’ ingegaan. Om de haverklap kuitkramp op de meest ongelegen plekken :silenced:

Toen schoenen gaan dragen met ietsje een hak (liefst zo’n blokhak voor het stabiele) en ging gelijk stukken beter!