Wat te doen tegen kattenpoep

plens water erover! 1 of 2 keer en dat zie je ze vast niet weer!

(OK, dat “plens” is misschien wat overdreven, een plantenspuit is ook erg effectief en met een beetje spruit kan je meters overbruggen zodat ze niet al weg zijn als jij met je emmertje water aankomt :wink: )

dat niemand mij verkeerd begrijpt; ik ben een kattenliefhebster en deze methode heeft hier prima gewerkt. Ik heb zelf de plens nooit hoeven gebruiken, na 1x was het wijzen naar de plantenspuit al voldoende om ongewenst gedrag te laten stoppen :smiley: )

@Karin2 wrote:

@marielle wrote:
@Karin2 wrote:
Koffiedik strooien !

Moet je wel flink wat koffie voor drinken en niet zoals onze buren gewoon een pak koffie leegstrooien zodat de hele wijk naar Douwe Egberts ruikt :lol:

Haha leuke buren zeg ben je zeker altijd welkom voor een bakje koffie :lol:

Ik moet zeggen dat ik dol ben op de geur van koffie maar dat ik het niet lust… Mijn ouders vonden mij daarom niet gezellig :?

Hahaha, heb jij die stempel ook al gekregen!? Ik ben toch echt niet minder gezellig omdat ik thee drink ipv koffie :mrgreen:

Tja tegen kattenpoep…kan je niet een paar dagen een hond lenen? Wij hebben 2 katten en 2 honden. De honden dulden geen vreemde katten op ons terrein. (die katten komen als ze buiten zijn, snel naar binnen rennen om op de kattenbak te gaan :slight_smile: )

Citroensap gieten op de plekken waar ze vaak zitten.

Een sterk geurende toiletverfrisser neerzetten op de plek.

En peper werkt hier toch echt heel goed. (echt sterke peper en flink wat strooien!!)

Strooi het zelf op onze trap (= bekleed met vloerbedekking…en natuurlijk heerlijk om nagels te scherpen :? ) Maar ze doen het nu echt niet meer. :mrgreen:

En voor in de tuinaarde idd cacaodoppen (ook onkruid kan hier minder doorheen komen en das een mooi bijkomend voordeel :wink: )

Succes!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik lees ook mee… Wij wonen hier sinds augustus 2004… Maar nu dit jaar in één keer vréselijk last van katten!!!

Wij hebben nu ook cacaodoppen in de tuin… :shock: maar die vind ik ook zo stinken :sick:

Je moet ze inderdaad wel af en toe vervangen, anders zijn ze uitgewerkt zeg maar…

ehm :oops: wat is ‘spaaien’ !??!?!?

@Affie wrote:

@hazze wrote:
beetje goor om te doen, maar lange satehprikkers in de grond steken op de vaste plaats des onheils.

Dan kunnen ze niet meer hurken…

De kat van mijn zus rukte die er eerst uit met zijn bek en ging dan triomfantelijk in de prachtige tuin van die toch al zo vervelende buurvrouw zitten kakken!! :oops:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ze zoeken het wel uit :lol:!

hoi,

spaaien is het met de poten weghalen van b,v cacao doppen of zand,

en daarna weer over de drol heen om hem af te dekken!

:wink:

hihihihi wat een leuk woord :lol: nog nooit gehoord! Maar we hebben zelf ook geen katten…