We gaan zaterdag op vakantie. Luuk is al wel zinderlijk. Maar we moeten best een hele eind rijden. Moeten we hem dan wel even een luier voordoen?
Of toch maar niet. Want dan ben ik bang dat hij weer gaat plassen in de broek. Of toch niet? We stoppen natuurlijk wel een paar keer onderweg.
Was even aan het twijfelen.
Wat zouden jullie doen?
Ik trek Demi dan een luierbroekje aan.
Heb ik tot nu toe altijd gedaan eigenlijk en meestal plast/poept ze gewoon op de wc. Maar mocht het dan mis gaan zit niet alles (in de auto…) onder.
Hier werkt dat gewoon prima moet ik zeggen.
Ze weet het verschil heus wel
succes!
gr
muts
Is al al lange tijd zindelijk? En hoe is het 's nachts?
Ik zou het proberen met een gewone onderbroek en eventueel een handdoek op zijn stoel, met natuurlijk reservekleding en luierbroek binnen handbereik.
Mocht ie 's nachts nog wel eens ongelukjes hebben, in de auto kan ie ook in slaap vallen, dan zou ik wel meteen een luierbroekje om doen.
Mijn jongens (4 en 6) kunnen het stilzittend in de auto beter ophouden tot er gelegenheid is, dan als we aan het fietsen of wandelen zijn.
Nou Snachts is hij nog niet lang zinderlijk. Overdag wel. Hij is al drie weken zinderlijk s,nachts. Een ongelukje gehad.
Ik denk dat ik hem wel een luierbroekje aandoe dan. Maar hij zal daar wel gebruik van maken denk ik.
Vind het wel moeilijk want ik wil het ook wel zo proberen. En idd een handoek eronder.
Stoppen doen we natuurlijk wel.
Luierbroekje en als je gaat stoppen hem de kans geven om te gaan plassen.
Toen we vorig jaar in India waren was Anna Sofie ook ongeveer zo oud.
Omdat het daar nogal smerig is heb ik ergens in een winkeltje een pak pampers gekocht, grootste maat, en die weer omgedaan bij haar. Ik was wel even bang dat ze dan terug zou vallen op de luier, maar dat gebeurde niet. Gelukkig, was er blij om en het was een goede oplossing.
Wij hebben het gelijk niet gedaan, want we weten dat onze peuter het aangeeft als hij moet poepen, plassen en het daarna nog een half uur volhoudt. Dus we hebben het potje achterin de auto staan en stoppen bij de eerstvolgende parkeerplaats.