Mijn zoontje die zichzelf aan het ontdekken is?
Hij is op het moment heel erg met zichzelf bezig. Op zich thuis geen probleem maar nu help ik een aantal dagen op het kdv en vandaag was hij met zijn vriendje dus stiekum elkaar aan het uitkleden en met de P’s aan het spelen :eh:
Nu vertelde de vaste leidster dat ze dit geregeld doen en zij dan ook meteen wel ingrijpen.
Nu ben ik aan het zoeken geweest op internet over wat “normaal” is met peuters. Aangezien ik een zusje heb thuis en geen mannentjes om me heen uhmmm ja lastig aahah
Iemand ideeen?
Via het CB zijn daar infobrochures/leaflets over.
Ik ben ze wel eens tegengekomen online, via het GG&GD geloof ik. In dezelfde reeks als over peutervoeding etc.
Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. Wij zeiden altijd als ze met een hand in hun broek rondliepen ofzo dat ze dat mochten doen als ze alleen waren, maar niet in een kamer vol mensen. En met vriendjes… tja, dat hoort er gewoon bij hoor. Ik ben er nooit direct tussengesprongen van nee niet doen dat mag niet, lijkt mij niet gezond. Wel geprobeerd ze te verleiden tot iets anders of gewoon even weglopen, vaak zijn ze ook zo weer met iets anders bezig.
@hedwich wrote:
op deze site staat een heel artikel hier over.
Welke deze site :mrgreen: pb me anders maar :-*
als je, in mijn vorige post, klikt op de woorden deze site, waar streep onder staat, word je door gelinkt
@hedwich wrote:
als je, in mijn vorige post, klikt op de woorden deze site, waar streep onder staat, word je door gelinkt
Dank je wel… had niet gezien dat ik er op kon klikken haha
Daar staat idd wel het een en ander waar ik even met me gevoel meer mee kan
Want dat het normaal is ok maar hoe ga je er mee om want ja nu is het zijn vriendje die even oud is maar straks een ouder iemand brrrrrr