wat te doen met zijn haar?

Jayden heeft een dun bosje heel lichtblond haar, bovenop/voorop is het erg kort en op z’n achterhoofd is het best lang (steken van die sprieten over z’n oren om de haverklap en als ie geslapen heeft heeft ie van dat warrige bedhaar :lol: :inlove: ) Maar nu, het haar op z’n achterhoofd breekt af, denk door draaien met z’n hoofd als ie slaapt of zoiets. Het ziet er ook erg dooiig(is dat een woord? :oops: :mrgreen: ) uit. Kan ik die achterkant een beetje bij laten knippen ofzo, of moet ik het maar gewoon zo laten??

Ik heb dat ook met Tycho gehad.

Ik heb zijn haar toen achter kort af laten knippen. Maar nu het langer wordt begint het weer…

Dus eigenlijk een tip waar je niks aan hebt. Sorry :oops:

niek had ook fluis haar toen hij nog zo jong was , ik heb 1x zn bol helemaal kaal geschoren en na een half jaartje nog een keer , toen is zijn haar veel dikker geworden en nou heeft ie mooie dikke haren die zich in alle posities laat kammen of knippen.



tis ff geen porum een kale bolus maar goed binnen een jaar heb je wel verschil.

Kort houden is de enige remedie tegen het pluishaar op de slaapplek.

Ok, dan laat ik hem toch maar even trimmen denk ik :mrgreen: Hij ziet er ook nog zo baby-achtig uit met dat haar :lol:

Ik maak m’n borst alvast nat voor de knipbeurt, nagels knippen en dat soort dingen is al een drama, laat staan dat er ook nog iemand iets doet uit zijn zicht… 8)

Oja, en niet met nat haar naar bed laten gaan want ook dat veroorzaakt klitten en pluishaar op de slaapplek.

Kaal scheren is dus de grootste onzin zei mijn kapster helemaal niet nodig. WOrdt vanzelf dikker

Kaal scheren zou ik dus nooit doen, moet er niet aan denken hoe dat eruit ziet… (net of ie ziek zou zijn ofzo :? )

Inmiddels heeft m’n sm wat van de lange lokken aan de achterkant geknipt, het zit nu zo’n beetje op 1 lengte allemaal. Dat dooie pluishaar was geen gezicht zeg…

Ik heb ook van verschillende mensen gehoord dat scheren goed helpt. Veel marrokaanse en turkse gezinnen doen het bij dochters en zonen. Mijn zus werkt op een “zwarte school” en daar is het heeeel normaal. Verder heb ik het ook eens gehoord bij een modellen programma.

gewoon even de puntjes eraf…

babyhaar noemen ze het…

vorige week zijn tim zijn krulletjes eraf geknipt… :cry:



maar het was ook pluizig, en klitte heel erg…

nu hopen dat zijn krulletjes terug komen… :clap:

Cas heeft het de laatste tijd ook zo erg!

Hij is nochtans al eens naar de kapper geweest hoor.

Ik kreeg een tip van mijn dagmoeder (zij heeft dat van de kapper gehoord).

Na het wassen van de haartjes een beetje crèmespoeling er op doen.

Ik heb het zelf wel nog niet willen proberen… :eh: :lol: