Wat te doen met mijn trap...

We zijn bijna een half jaar geleden verhuisd en al lekker gesetteld, maar we zitten nog met een afgrijselijke trap!

Ik heb natuur en aarde tinten door mijn hele woning met witte of houten meubels.





Nu willen we de trap een beetje gebroken wit hebben, maar enkel een witte trap vind ik zo saai :smiley: En we zijn niet saai.

Nu zat ik zelf te denken aan een mooi gedicht op de stootborden van de trap, maar geen idee hoe dat zal staan, kan er ook niets over vinden op internet (ben ik dan de enige gek?:eh:)



Dus, hebben jullie een leuke trap, die niet saai is :smiley:

Ik ben HEEL erg benieuwd, want ben echt zo idee loos op het moment :frowning:





Liefs, Sam

Wij hadden in ons oude huis wel een helemaal witte, dat vond ik juist erg mooi, lekker licht.

Mijn ouders hebben een open trap in de gang, daarvan hebben ze de zijkant grijs geverfd, en de treden wit. Nu lijkt het net of de treden een beetje zweven. Ziet er ook erg leuk uit!

als je op trap behangen googled is daar ook een voorbeeld van iemand die de stootborden van de trap heeft behangen met daarna een lak erover, echt heeeeel gaaf. Dat is wat ik graag wil doen bij onze trap, dus een gedicht is denk ik ook heel gaaf!

Er is hier iemand die heeft zoā€™n mooie uitspraak in de trant van :



Je hoeft niet de hele trap te zien, om de eerste stap te zetten



Mooie uitspraak vind ik datā€¦



En toeval is dat het 14 woorden zijn en de meeste trappen bestaan uit 14 treden, dus misschien 1 woord per tree of zoiets? :think:



Is maar een suggestie hoor :oops:

Little wonder; Ik vind een witte trap ook erg mooi, maar het is zoā€™n saai halletje en dan alleen een witte trapā€¦ zo strak en modern zijn we nu ook weer niet :wink: Ik heb net even iets anders nodig.



Kaya; Heb net even gezocht, kon bij afbeeldingen weinig vinden, maar zag wel een grappige die de treden had genummerd hahaha



Longlegs; Dat is zeker een mooie uitspraak en natuurlijk perfect voor op de trap (gaat gauw haar treden tellen yes 14! ;))

Maar wil die uitspraak niet van iemand ā€œjattenā€ dus vraag bij deze toestemming :angel:



Dus als je dit leestā€¦ zou ik je uitspraak op mijn trap mogen zetten?! :smiley:

(dat wil zeggen als mijn mannetje het ook leuk vind hahaha)

Ik zal even rondneuzen op het forum wie het nou was met die uitspraak :think:

Ik heb 1 hele witte trap

En 1 witte met grijze stootborden en de zijranden grijs de muren daarnaast zijn dan weer wit.

Ik kan haar niet vinden :frowning:

je mag die uitspraak toch op je eigen trap gewoon gebruiken, niet ?? :think:

De uitspraak komt oorspronkelijk van Martin Luther Kingā€¦ :think: wordt wat lastig om toestemming te vragen :wink:



" Faith is taking the first step even when you donā€™t see the whole staircase "

@Ellen69 wrote:

De uitspraak komt oorspronkelijk van Martin Luther Kingā€¦ :think: wordt wat lastig om toestemming te vragen :wink:



" Faith is taking the first step even when you donā€™t see the whole staircase "




:think: dat wordt inderdaad een beetje lastig :lol:

wel leuk dat de engelse versie ook 14 woorden heeft, kan je nog kiezen ook :thumbup:

Nee, martin Luther Kingā€¦ wordt erg lastig :wink:



Heb via Kaya nog meer leuke ideeƃĀ«n gekregen!!!

Ga vanavond eens even puzzelen (sinds ik op linux werk, moet ik zo wennen aan mijn laptop :roll: ) en dan gaan we eens kijken wat we van de trap kunnen maken, mijn man had er wel oren naar :lol:

ik ben heeeel benieuwd!!

wij hebben de trap in de woonkamer.

toeval of niet: we hebben wit plafond, beige en bruin (dus aardetinten) als behangpapier, laminaat op de grond ƃĀ©n witte meubelsā€¦

beetje vergelijkbaar dusā€¦

De trap zag er ook niet uit :thumbdown:



We hebben geopteerd op er bekleding op te doen in beige-gespikkeld. Dus van die halve ā€œmattenā€ speciaal voor open trap.

Vind het leuk staanā€¦ wie weet jij ook ?



liefs

Gerda

ik heb ook alles ecru/wit/en koloniaalā€¦de gang is ook zo.

Mijn trap daar zijn de treden chocoladebruin, en de schopborden zijn ecru vloerbedekking.

@longlegs wrote:

Ik zal even rondneuzen op het forum wie het nou was met die uitspraak :think:




Wijnanda had hem :wink:

Liekie; Ook een mooi ideeā€¦ donkerbruine treden en lichte stootborden. :smiley:



Gerda; We hebben ook zitten kijken naar die halve maantjes, maar vanwege onze kat wil ik liever geen bekleding erop. Ze is nogal gek op krabben en ze doet het niet aan de meubels, maar zul je net zien dat ze de trap pakt. Vind het wel erg leuk staan. Erg chic!



Veertje; Dank je wel, maar ook zij heeft hem overgenomen van M. Lā€¦ King :wink: maar met had begrijp ik dat ze het nu niet gebruikt?

En achā€¦ alleen mensen die bij mij over de vloer komen zullen het zien hahaha



Was niet van plan om heel KOK op de koffie uit te nodigen :lol:

Dat zijn er nogal wat! :shock:



Liefs, Sam