Wat te doen bij baby met koorts?

Bedankt voor al jullie reacties!



We hebben gistermiddag nog wel zetpillen gehaald bij de apotheek, zodat we ze in elk geval in huis hebben. Daar zeiden ze dat je maximaal 2 dagen achterelkaar mag geven en dan drie op een dag. Uiteindelijk heb ik er geen gegeven, omdat de koorts niet hoger werd dan 39,3 graden en ik het idee heb dat een lichaam beter zelf tegen de koorts en een virus kan vechten dan het constant te onderdrukken. Gisteravond keek ze steeds wat helderder uit de oogjes, ze begon weer wat te brabbelen en ze voelde ook niet meer zo extreem warm aan. Vannacht heeft ze goed geslapen, ik heb wel regelmatig even bij haar gekeken en haar onder een dun dekentje gelegd. Vanochtend had ze geen koorts meer. Vandaag zat ze weer lekker te spelen in de box en had ze het hoogste woord weer, al zij het wel een beetje schor vanwege de verkoudenheid en met drie tandjes tegelijk er weer bij! :inlove:

:clap: Lianne :clap: . Goed gedaan meissie door goed op te knappen :-*

jippie, hier nog bij de h ap geweest. Die gaf aan dat je ze het beste in een rompertje in de slaapzak kon leggen, goed fris maken op et kamertje en dan zo laten slapen, zonder zetpil Ze zijn er dan hetsnelst doorheen!



nu doe ik dat nog steeds, koorts heeft ze nog wel! maar het zakt goed! ikhoooop dat ze snel opknapt!



fijn dat het bij jou beter gaat!

Lianne heeft sinds vanmiddag weer koorts. :frowning:



Konijn Beterschap daar! Hopelijk knapt ze snel weer op!