Wat te doen als Provera niet aanslaat?

Wat moet ik doen?? :frowning:



Zondag begon ik met een beetje bruinverlies

Maandag zat er overduidelijk ook bloed bij door…

Dinsdag was het het zelfde als maandag dus weer goed donker rood maar het zette niet door als een normale menstruatie…

Woendag smorgens eerst donker rood en smiddags een beetje helder rood (echt een heel klein beetje, een paar streepjes zeg maar)

Donderdag (vandaag) Alleen maar weer echt bruinverlies en klonterig… En dit is dag 10 NA provera



Zelf denk ik dat het niet meer komt.

Dinsdag heb ik het ziekenhuis daarover gebelt omdat ik het niet zeker wist en als dit een menstuatie was geweest was dinsdag dag 3 en had ik bloed moeten prikken, maar volgens de afdeling gyno moest ik nog deze week afwachten.



Wat moet ik doen, ik weet het echt niet meer… Het bloed is helemaal verdwenen. :wall:

Wat zouden jullie doen?

Oh wat vervelend dat jouw lichaam zo reageert, word je helemaal onzeker van…



Ik kan je helaas geen advies geven. Ik gebruik zelf al bijna een half jaar Provera 100mg maar dat is juist om de hele cyclus plat te leggen.

Ik heb wel gezien dat er meer meiden zijn met Provera.

Hopelijk kunnen zij jou helpen!!



Liefs Nicje :-*

hi droopy



ik weet niet precies of ik dezelfde pilen had, maar die zijn om je menstruatie op te wekken toch?

doe je dit omdat je in een bepaald programma zit?

Ik reageer er ook altijd vaag op, zo ongeveer ‘half’ ongesteld e dan 2 weken later weer. Ik werd er ook helemaal gestoord van!

Maar het maakte voor mij niet zoveel uit omdat ik daarna nog 3 weken buserelin/suprafact ging spuiten om alles plat te leggenter voorbereiding IVF.

wat zegt je arts ervan?

sterkte

Ik heb alleen de assistent gesproken en die wou mij deze week nog laten wachten (zei ze dinsdag :? ), maar nu is het zo goed als verdwenen… en zit vandaag al op dag 11 na provera…

Ik heb in januari gestopt met de pil en tot heden nog geen menstruatie gezien… :frowning: