Wat stinken die doekjes!

De lotiondoekjes waren laatst in de aanbieding bij het Kruidvt. Dus ik 3 pakken meegenomen. Sensitive want de gewone waren uitverkocht. Wat maakt het uit? Nou een heleboel want die sensitives stinken de babykamer uit. Ze ruiken naar poep! :sick: En de aanbieding was 3 pakken van 80 stuks. Dus daar zit ik mooi nog ff mee… :doh: Nu bracht mijn moeder vorige week Appie sensitive doekjes mee. Dus ik had nu een pak van die stinkdoeken van het Kruidvt leeg dus maar even over op de Appie doekjes want ik was die stinkdingen wel even zat. EN DIE VAN DE APPIE STINKEN NET ZO HARD!!! :wall: :wall: :wall: Ligt dat nou aan mij of wat is dat met die doekjes? Zou bijna Zwtsl doekjes gaan halen maar dat vind ik ergens ook weer zo zonde van mijn geld… maar die stinken tenminste niet, toch?

Die van het kruidvat vind ik ook stinken. Ik neem die van de Lidl, die ruiken wel lekker en zijn lekker zacht.

ik vind die van appie juist heerlijk ruiken

en die van zwitzal vind ik weer stinken.

vreemd orgaan die neus :mrgreen:

Ik vind de meeste sensetive doekjes van de verschillende merken ook stinken hoor bah bah :sick:

Ik koop ze ook niet meer ik vind tot nu toe de C1000 doekjes lekkerste ruiken.

Zo had ik dus 6 pakken van de Hema gekocht. Bleh die stinken ook!

Zwitsal is wel lekker… maarja eerst die van de Hema maar opmaken

Ik vind de sensitve van de kruidvat ook vies, ik heb de lavendel van de kruidvat en die vind ik wel lekker.

De Zwitsal vind ik dus weer niet lekker ruiken, maar de pampers wel.

Desensitive van appie stinken wel maar de gewone ruiken wel lekker,Edah doekjes de gele pakken ruiken ook lekker!!!,En die van de aldi ook

De sensiteve van het kruitvat ken ik niet, maar de gewone van het kruitvat heeft mijn man in de vuilnisbak gegooid vanwege de vieze chemische parfumlucht. De sensitive van de Appie vind ik prima, bijna geen lucht. Als we niet aan sensitive kunnen komen dan maar de gewone pampers, daar valt de parfumlucht nog een beetje mee.

Ik vind die van de Etos lekker ruiken.



Smaken verschillen echt he? :mrgreen:

Etos doekjes hier

ruiken lekker

vind ik dan…

Ik vind de etos doekjes ook het lekkerst ruiken. Cien vind ik echt heel vies en c1000 ook :sick:



Hier altijd etos sensitive of mild :think:

Hier altijd zwitsal :inlove:

Blijft een heerlijke lucht (zelfs met poep eraan :lol: )



Soms, als er geen aanbieding van zwitsal is, AH doekjes. Die vind ik ook wel ok. Heb ook pampers gehad. Vond ik ook wel lekker, maar niet na 6 pakken…

M’n moeder heeft nu die van de Lidl… :sick: Echt walgelijk, vind ik.



Verder durf ik niet echt wat anders te kopen, omdat ik het dan zonde vind als ik ze vind stinken. Heb tenslotte nu iets wat ik fijn en lekker vind… :wink:

Als ik die doekjes van Zwitsal ruik word ik altijd misselijk. :oops:

De eerste drie maanden van m’n zwangerschap ging ik namelijk zowat over m’n nek bij het verschonen van de poepbroeken van Mischa. En juist…toen hadden we net Zwitsal doekjes. Voor mij hoeven die dus niet meer!

Ik vind de doekjes van Pampers het allerfijnst. Ik koop ze altijd als er zo’n grote verpakking in de aanbieding is bij het Kruidvat of de Trekpleister.

Is persoonlijk denk ik…

Vind die van de ah bijvoorbeeld niet stinken, maar die van de kruidvat wel…



Tja…stick to what you know :smiley:

Ik vind alle sensitive doekjes stinken, maar als je nu eenmaal een gevoelig huidje hebt is parfum niet zo geschikt…



Van de gewone doekjes heb ik altijd de natusan, fijne doekjes emt niet zo’n super penetrante lucht…

Ik vind die van de Etos ook lekker ruiken. Maar Natusan doekjes zijn hier toch wel favoriet! Ik koop ze wel altijd in de aanbieding (6 pakken voor 10 euro) want anders vind ik ze echt veel te duur (4 euro een pak, normaal).

Hier ook altijd natusan!!

Nou ja altijd :roll: had nu dus ook 1x de sensitive pamperdoekjes :wall: die ruiken niet gewoon…vind ik…naar niks…dus ook niet fris ofzo… :shifty:

Grappig dit… :lol: Ik vind die van het Kruidvat ook hééééél erg stinken :sick: en die van Natusan een beetje. Maar ik ben groot fan van de Zwitsaldoekjes, die ruiken zoooo lekker! :dance:

Ik had pas badschuim van het kruidvat, lekker goedkoop dacht ik… Not!

Het leek wel of ik Juul met spiritus aan het wassen was… :sick:

Ja geinig dit he? Het is inderdaad heel persoonlijk… ik vind het wel grappig om te lezen… :mrgreen:



Wij bijten hier nog even door op de stinkdoekjes :sick: en dan zien we weer verder.