Wat staat er allemaal op een planbord?

Grappig, ik heb net diezelfde dagen van de week gedownload, de maanden ook, de seizoenen en het lettertype wat er onder staat :lol:

Heb ook een whiteboard gekocht maar moet de verdere indeling nog bedenken. Ook nog nadenken over de plaatjes. Wil inderdaad ook getallen even maken.

Wat voor magneetjes heb je gebruikt? Ik heb nu dat magneettape van de Hema maar weet niet of dat goed genoeg is. Heb jij zelf een lamineermachine of heb jij het op school gedaan?

Ik heb het mijn stagiaire laten snijden en lamineren :oops: :wink:

Inderdaad met tape. Werkt prima :thumbup:

Het bord is trouwens 90x60

O, ik heb trouwens al de kaartjes nog digitaal hoor. Allemaal op dezelfde maat gemaakt (was niet zo) en met nog meer plaatjes erbij. Dus als je die wilt kan ik je die wel mailen :wink:

@Matsjo wrote:

O, ik heb trouwens al de kaartjes nog digitaal hoor. Allemaal op dezelfde maat gemaakt (was niet zo) en met nog meer plaatjes erbij. Dus als je die wilt kan ik je die wel mailen :wink:

Nou graag! Mijn echte naam bij hotmail :wink:

Ik ben wel al bezig maar als ik wat kan gebruiken is dat handig natuurlijk.

Ik wilde bijna een lamineermachine aanschaffen (zijn in de aanbieding bij de hema) maar ik doe het wel op school.

@Tedski wrote:

@Matsjo wrote:

Nou graag! Mijn echte naam bij hotmail :wink:

Ik ben wel al bezig maar als ik wat kan gebruiken is dat handig natuurlijk.

Ik wilde bijna een lamineermachine aanschaffen (zijn in de aanbieding bij de hema) maar ik doe het wel op school.

alleen je voornaam en dan hotmail?

Ja, alleen mijn voornaam.

gemaild!

Wat een onwijs gaaf en overzichtelijk bord!

Ik hou hem even in gedachten.

@Matsjo wrote:

Mag ik ook? Ik wil een duidelijker planbord maken voor hier!

En spotte dit, helemaal top :thumbup:

@Cin. wrote:

@Matsjo wrote:

Mag ik ook? Ik wil een duidelijker planbord maken voor hier!

En spotte dit, helemaal top :thumbup:

mag ik ook :pray:

Haha, ja hoor dames. Stuur jullie email maar in pb :wink:

Hanneke, hoe hebben jullie hem bevestigd? Ik heb er een van de hema gekocht maar vind het een vreemd bevestigingssysteem.

Matsjo, mag ik ook?? :oops: Ik zal je even pb-en. Wij hebben nu het bord van Hema, maar dat is te klein, en te onoverzichtelijk.

Ik wil een grotere maken, en ik vind die van jouw wel heel mooi!

@Tedski wrote:

Hanneke, hoe hebben jullie hem bevestigd? Ik heb er een van de hema gekocht maar vind het een vreemd bevestigingssysteem.

Wij hebben een bord van de v&d. Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer hoe we deze op moesten hangen maar ik weet wel dat het geen probleem was en het bord hangt heel stevig :thumbup:

@~chantal~ wrote:

Matsjo, mag ik ook?? :oops: Ik zal je even pb-en. Wij hebben nu het bord van Hema, maar dat is te klein, en te onoverzichtelijk.

Ik wil een grotere maken, en ik vind die van jouw wel heel mooi!

Je hebt mail! :slight_smile:

(De andere dames ook trouwens. Ik was het even vergeten :oops: )

matsjo…ik wil ook graag hihihi :oops:

Matsjo, thanx! Kon je niet terug mailen, krijg hem terug namelijk met de melding dat het geen correct emailadres is :eh: :think:

Maar mijn dank is zeer groot!

:-*

Grappig om te lezen

Ik heb dit bord van de hema. omdat ik niet zoveel kon met de icoontjes, heb ik in word pictogrammetjes gemaakt. Kleine fotootjes die ik op de bestaande vierkante magneetjes plak.

Bovenin de foto’s van de kids en van mij (meer zijn er niet :wink: ) en 1 open vierkantje over voor de dag van de week.

Zo heb ik plaatjes gegoogled van school, hun lunchtrommeltje, mijn werk, appie heijn (voor de vaste boodschap), huis van papa, fotootjes van de oma’s etc. plaatje van een spaarvarken (centje voor hun spaarpot), foto van de opvang.

Ze kijken toch niet verder vooruit, want dan zijn ze het vergeten, hier is het dus per week behandelen. Voor kinderen die niet kunnen lezen reuze handig die plaatjes. En afspraken maken doen ze nu zelf toch nog niet (4 en 6) en maak ik gewoon in mijn agenda. Het gaat er om dat ze een indruk van hun dagindeling hebben. En het werkt aardig

Zeker met de kookwekker van joseph joseph die ik van de hema heb, met aflopende tijd, voor ons werkt dit prima

Zou ik misschien ook een mailtje mogen met het bestand :shifty: :angel: