Nou de titel zegt het al
alles is welkom :-*
Naam en geboortedatum toch?
Ja maar misschien iets van bedankt ofzo?
ik denk misschien zijn er nog mensen die wat leuke ideeën hebben
en bij nikki niet gedaan de datum want had de bedankjes al klaar
Wat ik altijd zie (‘altijd’… ik heb het niet vaak meegemaakt want het is hier niet per se een traditie) doen ze gewoon de naam en de geboortedatum.
Ja de datum gaat hem niet worden heb geen zin om alle kaartjes dan nog te maken en wil ze niet schrijven :think:
Ik heb dat bij Luuk wel gedaan, de naam en datum zelf geschreven.
Deed ik in het kraamhotel voordat gasten kwamen hahaha!
Ik kon toen een mooie kraamtaart met punten van Anne Geddes kopen in de aanbieding met als nadeel dat de kaartjes dan blanco waren.
Nou ja, die schreef ik zelf dan wel hihihi!
Ik heb eigelijk nooit wat anders gezien op zo’n kaartje dan de naam en datum…
naam en geboortedatum
echt waar haha
wij hadden bij nikki
bedankt voor uw bezoek (geloof ik :think: )
rick,bianca en nikki
Kraambedankje??? Daar heb ik echt nog nooit aan gedacht… :oops: :shifty:
Ze kregen gewoon beschuit met muisjes :mrgreen:
In België zijn de doopsuikers een gewoonte en daar staat meestal dan op het doosje/zakje/verpakking/kaartje wat eraan hangt de naam en evt. geboortedatum.
Kraambedankjes doen wij niet aan hoor :oops: beschuit met muisjes krijgen ze :mrgreen: :mrgreen:
@marieke_dm wrote:
In België zijn de doopsuikers een gewoonte en daar staat meestal dan op het doosje/zakje/verpakking/kaartje wat eraan hangt de naam en evt. geboortedatum.
Volgens mij bedoelt Bianca dat ook
Bianca, je hoeft ook niet alles direct te schrijven Je krijgt toch geen 100 mensen gelijktijdig over de vloer (tenzij je een kraamfeest houdt). Een vriendin van mij heeft gewoon steeds een stuk of 20 gedaan ofzo. en anders je moeder aan het werk zetten :lol:
Hè, ik vraag het gelijk hier aan manlief, maar wij hebben er nog nooit van gehoord!
Moet ik dan denken aan een bedankje zoals je bij een kinderfeestje de kids bij het naar huis gaan een zakje snoep o.i.d. geeft?
@Tedski wrote:
@marieke_dm wrote:
Volgens mij bedoelt Bianca dat ook
Bianca, je hoeft ook niet alles direct te schrijven Je krijgt toch geen 100 mensen gelijktijdig over de vloer (tenzij je een kraamfeest houdt). Een vriendin van mij heeft gewoon steeds een stuk of 20 gedaan ofzo. en anders je moeder aan het werk zetten :lol:
Idd de gewoonte , maar daar staat alleen de naam op :), hangt er met een kaartje aan of bv sticker op.
De rest van info staat bij ons op het geboortekaartje.
ff ofttopic: beschuit met muisjes :sick:
@Ellisss wrote:
Hè, ik vraag het gelijk hier aan manlief, maar wij hebben er nog nooit van gehoord!
Moet ik dan denken aan een bedankje zoals je bij een kinderfeestje de kids bij het naar huis gaan een zakje snoep o.i.d. geeft?
Ja daar moet je aan denken.
Hier heb ik de ‘traktatie’ voor op school en het KDV al wel gemaakt. Het plaatje van het geboortekaartje staat er op. Verder… Wij hebben een zusje… dan de naam.
Heb geen datum gedaan, omdat ik het ook al af wilde hebben. Voor de kraamvisite heb ik geen ‘bedankje’ ofzo… Ze krijgen al koffie
naam + geboortedatum, ik heb ze toen door mijn moeder laten schrijven.
Deze x heb ik geen geboortebedankjes gedaan.
naam en geboortedatum :mrgreen:
Tjongejonge wat een werk!
Ik heb er echt nog nóóit van gehoord. Ik zal er hier eens naar gaan vragen of men het wel kent.
Ik kom zelf uit Noord- Limburg en woon nu een jaar of 8 in de achterhoek. Misschien zijn wel wel een beetje een achtergeblven gebied wat dat betreft…
@Vicky S wrote:
ff ofttopic: beschuit met muisjes :sick:
Haha, Vicky… wij hebben Belgische vrienden en toen die bij ons op kraamvisite kwamen ging hij ook zowat over z’n nek van de beschuit met muisjes!!! :lol:
Ik ben er dol op… maar die suikerbonen zijn ook heeeeeerrrlijk!!! :drool:
Groetjes, Marieke
@Karin1981 wrote:
Kraambedankjes doen wij niet aan hoor :oops: beschuit met muisjes krijgen ze :mrgreen: :mrgreen:
en die eendjes dan :think: