Vorige week schreef ik nog ergens dat mijn meisje er geen zin in had om zindelijk te worden en het gewoon vertikte :roll: : zo is ze sinds 2 dagen ineens zindelijk :dance: …het gaat perfect tot nu toe eigenlijk en ze vraagt zelfs in de winkel of ze mag…
maar wat deden jullie s nachts…ook geen luier meer aan? of dan toch wel.? en moet je dan eerst wakker maken? ik heb vannacht zonder luier gedaan en dat is goed gegaan ,maar ook niet gezegd dat ze moest ofzo…toeval? of heeft ze gewoon ineens door? wat hebben jullie gedaan?
Ik laat Kes even plassen als wij om 22:30/23:00 gaan slapen. Soms plast hij dan niet, maar meestal wel (half slapend op de wc, haha).
Mijn dochter is een stuk ouder, maar ew zijn nu pas met de nachten bezig. ik laat haar rond 22.15 even plassen e als manlief moet werken laat hij haar rond 03.15 nog even plassen. Maar in het weekend valt de plas van 03.15 af en dan gat het ook goed…
Maar wel knap van je kleintje!!!
Kijk eens in deze!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59389
mijn oudste is even oud als die van jou. ook van de 21ste.
Succes
o ik ga daar even kijken…thanks…nu van de 7 nachten 2 x mis gegaan…ik ga vanaaf eens proberen haar wakker te maken zo meteen…kijken of het lukt met dat slaperige koppie :inlove: