Wat nu?

Eind Mei zijn we bij de 12 weken echo erachter gekomen dat met 9 weken het hartje gestopt is. Ik ben toen geccureteerd. 33 dagen erna ben ik ongesteld geworden. Net voordat we op vakantie gingen. Op vakantie heb ik een ovulatie test gedaan en het laatste teststaafje gaf een smiley aan. Dit was op 20 juli de 18de dag van mijn cyclus.

Nu heb ik gisteren bruin slijm verloren met wat rood bloed erin (sorry voor de details) Ik dacht dat ik ongesteld ging worden en was daar heel verdrietig om. Maar daarna zetten het niet door en heb ik nu een dag later nog steeds geen bloedverlies. Wel had ik gisteren en heel de week al ongesteldheidskrampen. Vandaag is dat minder.

Wat nu?

Bij de vorige zwangerschap die als een MA eindigde was het in het begin ook zo! Zou ik toch zwanger zijn en gaat het dan weer mis? Bij Anne heb ik dat nml niet gehad. Ik durf niet te testen en ben heel bang dat het weer mis is :cry: Ik ben nml niet misselijk (was ik bij Anne trouwens ook niet) Ik heb geen pijnlijke borsten en dat had ik de vorige keer toen het mis ging ook niet.

Of zou ik niet zwanger zijn en zet de ongesteldheid toch nog door? Kan dat met een dag geen bloedverlies ertussen? Ik heb dat nooit eerder gehad.

Kan het een innestelingsbloeding zijn? 12 dagen na die positieve ovulatietest? Lijkt me erg lang.

Kortom ik weet het even niet meer :cry: Stel dat ik toch zwanger ben gaat het precies zo als de keer daarvoor en zal het wel weer mis gaan :cry:

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt

Groetjes Pukje

Pukje vrijwel alles wat je opnoemt is mogelijk. Het is dan ook moeilijk om je verder te helpen :frowning:

Als ik jou was zou ik gewoon nog even een paar dagen afwachten, en als je dan nog niet ongesteld bent geworden een test doen.

Ik had overigens hetzelfde, bleek op de echo 4 weken zwanger (dus kon goed innestelingsbloed zijn geeest) en ben inmiddels bijna 12 weken.

Er valt gewoon weinig over te zeggen…dus nog heel even afwachten.

Sterkte meid!

jah het zou heel goed inestelings bloed kunnen zijn maar ook een beginnende menstruatie ik zou idd ff een test afwachten en blijkt die positief te zijn je gyn of vk bellen succes

Mocht dit nou een innestelingsbloeding zijn…dan hoeft dat echt niet te betekenen dat het weer mis gaat hoor meis.

Een innestelingsbleding staat absoluut los van een mk/ma.

Ik heb hetzelfde gehad, deze zwangerschap begon precies hetzelfde als de zwangerschap die geeindigd is in een mk, leuk vind ik het niet, maar ik besef heel goed dat het verder geen verband heeft.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid, want welke kan het nu ook uitgaat, zekerheid lijkt mij het fiijnste :hug:

Pukje, wat José al zegt, het feit dat een zwangerschap op dezelfde manier begint hoeft absoluut niet te betekenen dat het weer mis gaat. Die ongikrampjes kunnen heel goed van een beginnende zwangerschap zijn en dat je verder geen kwaaltjes hebt, dat hoeft niets te betekenen. Ik heb ook totaal geen kwaaltjes gehad in mijn vorige en deze zwangerschap op die ongi krampjes na en mijn borsten voelde ik geloof ik pas bij 7 weken een beetje de vorige keer (nu was ik op dat moment de bv aan het afbouwen, dus heb ik geen vergelijk). Gewoon over een paar dagen een testje doen hoor, als je niet ongi wordt :-* .

Bedankt voor al jullie lieve antwoorden :-*

Helaas, het was toch een beginnende ongesteldheid. Gisteren avond zette het goed door. Ik ken alleen mezelf zo helemaal niet. Ik heb er echt huilbuien om :cry: Ik ben er denk ik veel te veel mee bezig en die MA is ook nog niet zo lang geleden. Dat zal vast ook meespelen.

We gaan maar weer voor de volgende ronde…

Groetjes Pukje

:hug: voor jou :-*

:hug:

:hug: ik heb hetzelfde gehad nou was ik eigenlijk wel blij met die eerste menstruatie weer dan weet je iig dat je lichaam het weer goed doet. en daarna ben ik niet meer ongesteld geworden dus ik duim voor jou ook dat je volgende maand gewoon weer zwanger bent!!!

Hoi Lydia,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! De eerste keer dat ik weer ongesteld werd was ik idd ook heel blij. Ik denk dat na die eerste keer iedere keer weer een teleurstelling wordt. Hopelijk gaat het niet vaak gebeuren!

Groetjes Pukje