Wat!? Nu al!??

Ava wordt op 10 April 2 jaar. En de daarop volgende Dinsdag (13 April) gaat ze naar de peuter speelzaal. Dat op zich is al sneller dan ik dacht. Ze lijkt nauwelijks baby geweest te zijn.

Volgend jaar in September gaat ze naar de kleuter school…

(Hier is de indeling wat anders. Playschool (psz) is niet verplicht, Nursery (Kleuterschool) is verplicht vanaf de September in het jaar dat ze 3 worden/werden)

Wat is het snel gegaan zeg. :frowning: Volgend jaar in September loopt Ava in school uniform en gaat ze naar school 5 dagen per week van 9am tot 3.15pm. :shock:

jep nef time flies , ik vraag me nu ook nog steeds af waar de afgelopen 8 maanden gebleven zijn :think: geestelijk hang ik nog ergens aan het eind van mn kraam , maarja dasniezo.

Jups gaat snel he… Jayden zit nu al dik twee weken op de peuterspeelzaal… Kaylee al op de basisschool… Time flies…

Ik denk dat het ook sneller ‘voelt’ omdat Ava de laatste baby is. Met Noah hadden we ook niet echt gerekend op baby nr 2, maar sloten het nooit uit. Nu baby nr 3 niet gaat gebeuren, gaat alles zo snel met Ava.

hier gaat het ook heel snel allemaal… misschien idd omdat Odin ook de “laatste” baby is

Ik vind het bij de 1e al hard gaan en zit echt nog in de ontkenningsfase dat mijn pasgeboren baby’s alweer bijna 2 worden :shifty:

Lekker mijn kop in het zand! :mrgreen:

Ohja, erg he…

vragen Aniek en Peter… mama, waar is dit bedje dan voor (de wieg) Dus ik zo… voor de baby…

Maar daar past Michel toch niet meer in mama, is die dan voor de nieuwe baby.

Ja, in hun ogen is Michel nog een baby en ze kunnen zich niets voorstellen bij een baby nog kleiner. En dan ben je aan het uitleggen dat Michel al een dreumes is en baby af en dat hij 2 word en kort erna naar de psz gaat.

Aniek zei toen… nou, gelukkig voor jou mama dat je nog een baby krijgt he, kun je nog 2 jaar langer achter de kinderwagen lopen…

(en laat dat nu het enige zijn wat mama inmiddels kan missen als kiespijn :lol: :shifty: )