Wat nemen jullie mee voor een weekend weg?

Aangezien ik bang ben dat ik de helft vergeet, vraag ik hier maar even wat jullie allemaal meenemen… Ik ga twee dagen weg richting strand…

Ben benieuwd…

Kleding, toiletspullen, camera, oplader (camera en telefoon) papieren vh hotel, wat lekkers voor onderweg, en ik zorg altijd voor wat te drinken voor op de hotelkamer.

Zou niet weten wat er meer mee moet. Veel plezier :thumbup:

Douche spul, paracetamol, reserve kleding, geld, verzekerings papieren ziekenfonds enzo

Kleding, extra paar schoenen, toiletspullen, oplader telefoon.

Verzekeringspasje van mijn zorgverzekering zit in mijn portemonnee, dus die neem ik ook mee, net als mijn rijbewijs. Ook neem ik wat cash mee

wat neem ik mee…

ondergoed, extra sokken (zeker bij naar het strand) spijkerbroek, 1 korte broek… 2 t-shirts, nachtkleding, mijn eigen kussen. Badkleding, bad/strandlaken voor iedereen, opblaasbare strandbal, schepje, emmertje en wat vormpjes om een zandkasteel te maken. Genoeg contanten, pinpas, rijbewijs, telefoon, zonnebrand, aftersun, calendulan emulsie, pleisters, iets wat verlichting geeft bij insekten beten en kwallenbeten, fototoestel goed opgeladen en met een lege kaart. Zonnebrilen, zonnehoedjes voor de kinderen, haarborstel en stiekjes, shampoo en cremespoeling, verzachtende en verzorgende douchegel (met al dat zoute water) tandenborstel en tandpasta en voor de kleintjes nog luiers, doekjes en luierzakjes en nivea soft.

Verder hebben wij van die compacte strandstoeltjes en zo’n beachschelter windscherm/half tentje. Neemt minder ruimte in als een parasol, maar vind het met nog rustende kindjes wel een must.