wat moet je toch doen??

met een irritant buurmeisje, die jaloers is op daphne en haar vriendje en als ze met zijn drieen zijn daphne er helemaal buiten laat ???



vanmiddag kneep ze daphne heel hard en dan heeft die ander het gedaan, de moeder stond er bij maar ook 2 buurvrouwen die het zagen gebueren, daphne kwam bij mij en die was zo ontzettend verdrietig, mijn hart brak er gewoon van en ik ben er dus naartoe gelopen naar de moeder en het meisje en heb er wat van gezegd ook dat daphne er heel verdrietig van was, maar ze zegt het dan niet eerlijk van dat heb ik gedaan of geeneens sorrie…

en die moeder deed er ook niet veel op uit…



de andere 2 buurvrouwen waren ook kwaad op dat meisje, en waren aan het mopperen op haar, hahaha



op zich kan daphne goed voorzichzelf opkomen, maar bij dit meisje lukt het niet, op een of andere manier kan ze er niet tegenop.

ik hou het maar goed in de gaten



later was er weer wat, ik weet niet precies wat, maar toen sloeg daphne dat meisje dus heel hard, ooo zegt die moeder, daphne slaat ****…

ik dacht jij zegt ook niets daarnet , ik nu dus ook niet…

Hoewel slaan niet mag was ik toch wel stiekum trots op daphne en dacht goed zo!!

nou en of heleen, ik kan me best voorstellen dat jij ook niks hebt gezecht

moeilijk is dat he zo’n situatie, ik kan dat nog heel goed van me zelf herrineren vroeger

we konden altijd heel leuk spelen, met zijn 2en maar als dat andere vriendinnetje kwam van mijn vriendinnetje nou dan werd ik ook buitengesloten, verschrikkelijk was dat altijd

gek genoeg kan ik nu wel goed met haar opschieten

ik vond het zo moeilijk, want van binnen kookte ik, maar ik ben rustig gebleven…

Hier op de buurt is/was ook een ettertje. Ik heb Tiemen uiteindelijk de omgang verboden, ja echt waar. Het was gewoon voor hem niet goed. Het kind was zo stiekum en gemeen, Tiemen nam dat over!



Misschien is het beter om even niet met haar om te gaan voor je dochter

vaak is niet t kind het ettertje he? Maar de lekkere opvoeding die ze krijgen. Keizielig hoor. Hier in de straat ook 1 kindje met zulke ouders waarvan wij denken…???

Ja klopt, bij dat jongetje zijn het ook de ouders. Hela aardige mensen hoor, maar ze laten die kinderen gewoon dag in dag uit op straat. Ik had ze soms zelfs al om 9 uur 's ochtends aan de deur op zaterdag of zondag! er werd niet naar omgekeken en ze zei ook “ik heb geen zin om politie-agentje te spelen hoor”



Sja…