Wat moet ik zeggen

Hallo,



Morgen komt onze nieuwe bank :dance:

Nu moeten de ouden natuurlijk weg.

1 gaat naar de grofvuil en 1 heb ik op mp te koop gezet.

Maar wel met de mededeling dat hij voor morgen weg moet ik heb hem er vanaf zondag al op staan.

Nu wilde het zusje van mijn vriendin hem wel ik zei voor 20,- euro mag ze hem wel. Maar het probleem is nu dus dat ze hem niet kan ophalen voor dat mijn nieuwe bank er is en ook niet weet wanneer ze hem wel op kan halen.

Ik ben altijd zo’n angsthaas om mensen voor de kop te stoten maar ik wil eigenlijk dat de bank liever vandaag nog de deur uit gaat.

Ik wil hem best wel 1 dag laten staan maar liever niet.

Maar hoe ga ik dit zeggen?

Ik hoop nog genoeg anderen die de bank willen en hem wel meteen op kunnen halen.



Esmie

eerlijk zeggen, dat je haar die bank wel gunt, maar dat jij niet weet waar je ermee moet blijven, en dat zij ook wel zal begrijpen dat jij niet in een chaotisch huis wil zitten, omdat er een extra bank in staat.

Je kan erbij zeggen dat je het moeilijk vind om haar voor het blok te zetten, maar dat het vandaag of niet is.

succes!

kun je hem niet even buiten zetten met een zeil eronder en erboven ?





en anders idd gewoon zeggen dat de bank echt weg moet, omdat ie in de weg staat…

klinkt heel hard maar het is jullie huis, en jij wil niet straks met die bank blijven zitten :wink:



gewoon zeggen dus :thumbup:

Nou ik heb het al gezegt.

Viel mee gelukkig. Ze belt me om 13.00 om te zeggen of ze vervoer kunnen regelen en anders ga ik in op een andere bieder.

:thumbup:



hoop voor je dat ie snel weg is,

hier zat ik nl ook 2 weken met een oud bankstel,

vervolgens toch naar de stort gebracht…

goed zo, het is jouw huis, en met een mooie nieuwe bank, wil je geen ergernis hebben van de oude die in de weg staat.

Is de oude weg? En hoe zit je nieuwe?

De oude staat er nog maar hij word rond 17.00 gehaalt.

De nieuwe bank is :thumbup: ben er erg blij mee :mrgreen: