wat moet ik doen

Hoi

ik weet even niet wat ik moet doen, lees net dat je met sensitest zwangerschaptesten kan testen. Ik moet nog 3 dagen wachten tot NOD, als ik uitga van 27 dagen. Zolang was mijn vorige cyclys.

Ik heb als symroom last van mijn tepels. verder nog niet het idee dat ik ongie ga worden.

Maar ik weet dus niet of ik moet testen, ben best bang voor het resultaat. Terwijl ik wel een heel goed gevoel had over de kansen op zwangerschap deze maand

Dus HELP ik heb advies nodig

Je kan eerder testen maar misschien dat je evt nog niet genoeg hormonen in je lichaam heb om positief te testen. Lastig altijd dat wachten he? Ik probeer altijd te wachten tot mn NOD en als er dan niks komt… maar als je echt niet kan wachten… morgenochtend? met ochtendurine? Succes!

Nou ik kon toch niet wachten en heb getest maar helaas nog niet positef. Ik heb nu voor genomen tot woensdag te wachten om dat ik dan ongie moet worden

Heel veel sterkte met wachten!! :pray: :pray: :pray:

idd ik duim voor je en ondertussen succes met wachten :pray: :pray: :pray:

:pray:

En Visje??? Het is al woensdag he :wink:

:pray: :pray: :pray:

Ze zijn er :evil: sinds gisteren maar ben heel positief.Volgende ronde is het raak. Dit was pas de tweede ronde

@visje79 wrote:

Ze zijn er :evil: sinds gisteren maar ben heel positief.Volgende ronde is het raak. Dit was pas de tweede ronde

Ik hoop het voor je !!! :pray: :pray: :pray: