wat moet ik doen??

Hoi allemaal, ik hoop dat jullie wat advies voor me hebben! 6 september jl. ben ik voor het laatst ongesteld geweest, heb sindsdien geen pil meer geslikt. Rond 20-9 zou mijn eisprong geweest moeten zijn en op en voor die dagen hebben we flink geklust. Sinds een week na de 20e heb ik pijn in mijn heupen en schaambeen en pijn in mijn onderbuik, niet super pijn maar een raar gevoel. Afgelopen donderdag was mijn eerste niet ongi dag en nu drie dagen later ben ik nog steeds niet ongesteld. Gister wel twee druppels bruin verlies gehad. De test die ik gister heb gedaan was negatief (romed midstream test). Wat moet is nu? niet ongesteld maar volgens de test ook niet zwanger? Maar gewoon afwachten?? (bij mijn dochter was ik gelijk zwanger…)

Tja Gizmoo, je kan over een dag of 2 een ander merk test doen, als je nog niet ongesteld bent geworden.

Op lichamelijke klachten kun je niet teveel afgaan denk ik, omdat je ook klachten kunt hebben door een naderende ongesteldheid. Dat bruinige kan komen door ontpillen, je cyclus zou zelfs wat in de war kunnen zijn na het gebruik van de pil. En zelfs als je bij je dochter meteen zwanger was, hoeft dat nu natuurlijk niet zo te zijn.

Als je wat rondleest hier, zul je zien dat er meer dames zijn (ik ook) met dit soort vragen, en er zijn vele antwoorden mogelijk, de tijd zal het leren.

Succes in ieder geval! Misschien is het een idee om mee te gaan kletsen bij dames die zo ongeveer tegelijk als jij gestopt zijn met de pil?

bedankt voor je reactie, je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk helaas… ik zal geduld moeten hebben…

En, weet je al wat meer ?? :smiley:

yep ben 12 oktober ongesteld geworden, druk bezig aan de tweede ronde, vraag is nu alleen, hoelang is mijn cyclus deze keer… :lol:

Hoop voor je dat je snel deze keer niet al te lang is !! :hug:

of dat het uit mag blijven natuurlijk :wink: :inlove: