Ik weet het gewoon niet :? Hij is net jarig geweest en heeft toen van Thomas de trein dingen gehad en een radio waar hij blij mee is.
Lego heeft hij een doos vol van staan.
wat kan de sint nog voor hem halen :think:
Is hij ook te klein voor playmobiel? hij heeft namelijk een piraatje gehad en die vind hij wel erg leuk.En ik zag bij de blokker een piratenboot met 3 poppetjes voor 29.95.Toen hij hem zag vond hij hem wel leuk.
Esmie
boekjes, puzzels, kleurpotloden, klei-vormpjes, vingerverf voor in bad, badstempels, meccano, spelletje.
van het merk SES kun je een doosje kopen waarin speelgoed scheerspulletjes zitten (Schuim en een schrappertje).
:thumbup: Succes
playmobil moet wel kunnen hoor! nancy heeft dit nu ook al (een speeltuin) en die vind het erg leuk.
en ervaring leert dat iets van thomas altijd leuk blijft, er is zo veel van!!!
Ja hoor playmobil moet makkelijk kunnen. Nathalie speelt ook al met de playmobile van haar grote zussen.
En anders leuke knutselspulletjes, klei etc. valt altijd wel goed.
Ik denk dat ik eruit ben :mrgreen:
Memory (heb ik al)
Thomas station (heb ik al)
Thomas helikopter harold
Hamertje tik
Playmobiel piratenboot.
En nog een pyama ofzo.
klinkt leuk Esmie !!
Als ik Mariano was, zou ik er zeker blij mee zijn…
ik heb net Thomas besteld voor Michaël…
(had al een laptop van Pooh hoor voor 6/12, maar hij praat de laatste dagen niet anders dan van Thomas de trein, dus mama is gezwicht :oops: )
liefs
Gerda
Nou denk dat hij het erg leuk gaat vinden hoor :mrgreen:
Goed dat je bent gezwicht Gerda
Knex is ook leuk als hij van bouwen en in elkaar zetten houdt.
Maxime, vraagje: kan dat al knex op 3 jaar? heb er geen idee van… dacht dat dat nog wat vroeg was, maar het kan hé.
het is dus geen aanval hé, gewoon vraagje…
liefs
Gerda
Gewone Knex lijkt me meer geschikt voor grotere kinderen, maar ik weet dat je ook speciale Kid Knex hebt, voor kindjes vanaf 3 jaar! :thumbup:
Hier hebben we kids knex gekocht een tijdje geleden. Een doos waarmee je monsters kan bouwen. Dat is een groot succes. Sinterklaas gaat nu een hele grote doos voor allebei samen brengen.
oei gerda weet waar je aan begint he… het is een verslaving die bij Lucas is uitgegroeid tot een verzameling van 70+ treintjes, rails en aanverwante artikelen… Het begint nu ietsie minder te worden maar oei oei… er zijn nu ruim 2 jaar voorbij gegaan waarin hij thomas ademde, at en dronk en droomde… Nu begint er een moment te komen dat hij het niet meer leuk vindt om te krijgen(hij heeft alleen maar thomas dingen gekregen de afgelopen jaren)… maar hij speelt er nog altijd flink mee
Ik weet zeker dat Broes stress krijgt van die knex! :lol:
Hij wordt al helemaal gefrustreerd als hij 2 blokjes duplo eens niet op elkaar krijgt bij wijze van spreken! :roll:
Hier krijgen ze allebei iets van duplo.
Broes de brandweerwagen en Senne de brandweerkazerne.
tikketje hamer is hier ook helemaal een toppertje (1e schoenkadootje)…
en verder: playmobil is echt al wel leuk hoor…
Wessel krijgt ook een Wall-e - robot… is ie ook helemaal gek op.
en een kikkerspel