Wat missen jullie nu het meest??????

Dames, ik ben nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Nu je zwanger bent gebeurt er natuurlijk van alles met je lichaam. Veel dingen veranderen en het één is leuk ;D en het ander minder :-/ of misschien zelfs heel vervelend :’(.

Bij mij is mijn smaak super veranderd, ik ruik nog beter als een speurhond, mijn borsten: WAUW!!! ;D Mijn buik groeid geweldig!!! ;D Maar ook natuurlijk emotioneel veranderd er een hoop. Sowieso je relatie, want je wordt papa en mama. Mijn karakter is veranderd, niet dat ik ineens heel iemand anders ben, maar ik reageer wel heel anders op dingen. En zo kun je natuurlijk heel lang doorschrijven over wat er wel niet allemaal veranderd.

Maar, wat missen jullie nu het meest, wat voor je zwangerschap anders was?? Misschien iets van je lichaam? Of juist iets in je relatie? Of iets van je karakter ???

Ik mis de goede gezondheid van mijn lichaam, maar die vind ik een beetje voor de hand liggend.
Wat ik buiten dat het meeste mis is: OP MIJN BUIK LIGGEN!! Oh wat mis ik dat zeg, kan niet wachten tot ik aan het voeteneind van mijn bed kan gaan staan en me zo voorover op mijn heerlijke bed kan laten vallen…heerlijk ;D ;D ;D

Leuk onderwerp Wurmpje :D.
Ik mis het meest mezelf eigelijk. Je lichaam staat helemaal op zijn kop en ik ben super jankerig.
Tuurlijk hoort een dikke buik erbij, want daar groeit iets moois is. Maar ik mis toch echt me eigen ik. Mijn vertrouwde lichaam en me doen en laten. Daarmee bedoel ik het gewone lopen, slapen enzo. Nu gaat alles toch anders. Ik loop anders, kan niet liggen zoals ik wil, niet ff snel ergens naar toe lopen.
Alles gaat in slow motion hier lijkt het wel :-/
Klinkt misschien een beetje stom, maar ach…hormonen he ;D

groetjes Car

Hoi!
Leuke topic!
Wat  Car schrijft vindt ik heel herkenbaar, het missen van je eigen “hup, even dit en hup… even dat” alles kost veel moeite/gaat moeizaam.
Verder mis ik het tuinieren het allermeest. We hebben een hele grote tuin waar we nog heel veel in willen veranderen. Voor de zwangerschap was ik hier veel in te vinden, gewoon iedere keer een stukje en het onderhoud. Ik doe dit echt heel graag. Nu heb ik al maanden niets gedaan, (gaat ook echt niet door mijn bekkeninstabiliteit). Dat mis ik echt! En ik zal toch echt nog even geduld moeten hebben, na de vorige duurde het wel een maand of 8/9 na de bevalling voor ik weer aan het zwaardere werk toe was i.v.m. mijn bekken…
Groetjes, Nelleke

Heee leuke vraag !
Ik mis het meest een lekker rood wijntje en op z’n tijd een hele fles ;D (schrik niet, dit gebeurde niet wekelijks :stuck_out_tongue: )
Lekker gezellig in het weekend, fimpje erbij of vrienden over de vloer en dan ff lekker relaxen…en daarbij dan ongeremde sex 8) !
Heel soms mis ik een sigaretje, maar ik ben heel blij dat ik daar vanaf ben !! Het is ongezond en het stinkt zo waanzinnig !! Mijn reuk is ook vertienvoudigd dat ik , SCHRIK NIET, kon ruiken dat mijn collega ongesteld was gisteren.
Sorrie voor de onsmakelijke praat, maar ik was zo verbaasd! Ik heb dat al es eerder gehad, maar nu wist ik het zeker, het was niet zo’n prettige werkdag moet ik eerlijk zeggen ::)… HAHA !!

Kaatje

Ik mis vooral mijn karakter.
Ik ben om het minste of geringste kwaad, als bv een onbenullig iets niet lukken wil,of als ik een beetje kritiek krijg, wordt ik of superkwaad of begin ik spontaan te janken :’( Ik ken mezelf zo helemaal niet. Ik maak van de kleinste dingen een compleet drama!
Echt niet leuk gewoon, maar kan het écht niet helpen. :-/
Verder vind ik zwanger zijn wel heel leuk, vooral nu ik de kleine (ben nu 23wk en 3dgn) goed voel “trappelen” . Maar ik zal wel blij zijn als ik straks weer lekker mezelf ben, want ik zit mezelf nu soms gewoon in de weg. :frowning:

Hahahahaha, Kaatje.

Ja, ik ben ook echt een speurder geworden met mijn neus, niet altijd even leuk :stuck_out_tongue: :-/

WHAHAHAHAH Kaatje…bah

Eigenlijk mis ik niet echt wat… ik geniet volop van dat kleine mensje dat ik voel bewegen en zo. Het enige is af en toe m’n bewegingsvrijheid die ik mis… als ik écht wat zou moeten noemen. Als ik een trap oploop ben ik echt buiten adem en ik ben best wat aangekomen, dus dat helpt ook niet echt mee! ;D :wink:

Leuk onderwerp…

Jeetje karin, wat zal jij het slecht gehad hebben op je werk. Gelukkig heb ik niet zo’n goeie neus. Ben al verkouden sinds het begin van de zwangerschap.

Wat mis ik het meest, heb er lang over nagedacht, maar denk toch het mobiel zijn. Even snel iets doen is er gewoon niet meer bij. Alles gaat in etappes. En slapen, niet dat ik normaal zo goed sliep, maar het is nu wel heel erg.

Denk dat ik straks die buik toch wel zal missen, kleine spook is zo aanwezig, dat ik straks echt in een gat ga vallen. Maar dat zien we dan wel weer.

Knuf
Nanda

Gelukkig heb ik ook niet zo’n sterke geur, moet er niet aan denken zeg dat je ruikt als iemand ongesteld is blehhhh.
Wat mis ik het meest, toch wel mijn eigen lijf denk ik. Van die kleine klachtjes waar ik voorheen nooit last van had.
Wat ik merk in mijn karakter is dat ik echt behoorlijk egoistischer ben geworden, kortom niemand mag aan mijn toekomstig gezinnetje komen >:(
Niet dat ik het voor mezelf wil houden maar alles wat er omheen gebeurt vind ik veel minder belangrijk als daarvoor.

Ik mis mijn lichaam en alles wat ik daar mee kon…

Ik was voor mijn zwangerschap niet slank. ik ben gewoon. Lekkere heupen etc. Ik dacht ook nooit dat ik dat als meeste zou missen maar het is toch zo.

Ik kan al maanden mijn eigen vagina niet zien. Ik kan niet makkelijk omdraaien in bed. Sex is niets. Ik moet de hele tijd dezelfde kleren aan etc. etc.

Ik zal blij zijn als ik mijn eigen lichaam weer heb.

Ik ben supertrots op mijn buik en mijn zoon die daar in zit. Ik draag het liefste kleding waar je het allemaal goed kan zien. Maar wat dat betreft ben ik blij dat het maar 9 maanden duurt…

ik mis niets op 1 ding na… op me buik slapen
26 jaar slaap ik op me buik… ik kan heel slecht in slaap komen in een andere houding… maar goed wat is 9 maanden op een mensenleven… nog eventjes volhouden ;D

straks ga ik waarschynlijk me zwangerschap missen want dan heb ik geen excuus meer om te eten (vreten) haha

Wat een leuk onderwerp Wurmpje!

Hahaha Karin, ik heb medelijden met je! ;D

Ik niet gemerkt dat ik iets mis, behalve het onbezorgt naar de winkel gaan, dat mis ik. Ik kan niet tegen drukte en lang stilstaan, dan ga ik sterretjes zien en als ik niet uitkijk val ik flauw. :stuck_out_tongue:

Doeidoei!

Ik mis het mobiel zijn. Ik was altijd heel vitaal, alles ging makkelijk en snel, lopen ging snel, ff snel boodschappen doen, de trap oprennen etc. Nu gaat alles in een slakkegangetje en voel ik me af en toe echt een bejaarde.

Wat ik ook erg mis zijn mijn eigen kleren. Ik kan nu alleen maar kijken naar het soort kleding dat ik zou willen kopen in de winkels.

Natuurlijk heb ik het er allemaal voor over, maar kijk toch ook stiekum uit naar de tijd dat ik weer 100% mezelf ben :wink:

Groetjes,
Eve

HAha !!! Ik moet heel hard lachen om jullie reacties en ook verhalen ! Zo hard, dat Ukkie gezellig mee zit te trappelen ;D ;D

Kaatje

Hoi allemaal,

Ik mid als eerste mijn shag >:( Maar ik weet waar ik het voor doe. Ik kan het wel laten,maar vind het vaak wel moeilijk.
Ook ik mis mijn eigen lijf,gewoon lekker kleren kopen en dat alles dan ook past,nu heb ik positiebroek aan en ik zit hele dagen te hijsen met die broeken,kan er niet aan wennen nog. Dus nu ook weer mijn eigen broek nog aan met elastiekje door de knoop( Het lukt nog net)
Verder heb ik gelukkig ook niet zo`n neus als karin,bah moet er niet aan denken zeg :stuck_out_tongue:
Mijn gewone c cup mis ik ook wel,heb nu al e cup en die dingen hangen behoorlijk in de weg vind ik,die kan ik missen als kiespijn straks.
Ik houd het hierbij,want als ik door tik dan komt er nog meer.
Maar we nemen het allemaal maar voor lief en vergeten straks alles als we de kleine in handen hebben gezond en wel.

groetjes schoen

Sushi!

Dat mis ik echt ontzettend.

Gerry

Jeetje hebben jullie even…

Ik mis lekker ongeremd dansen, een hele avond doorhalen…
Ik mis champagne, en ik mis mijn sigaretten…
Ik mis een rood biefstukje en filet americain…
Ik mis op mijn buik slapen, en inderdaad ongeremde sex…

Maar… ik heb het allemaal over voor dit prachtige wondertje in mijn buik! :wink: ;D

Ja, zo kan ik ook wel even doorschrijven, want er is ontzettend veel wat ik mis. Maar echt het meeste mis ik toch nog steeds mijn gezonde lichaam en op mijn buik slapen :’(

Maar nog 4 maandjes en dan ga ik er weer voor ;D

Onbezorgd alles kunnen eten en drinken!
En sex!

Primair eigenlijk he… :slight_smile:

Maar ik heb het graag voor dit wondertje over.