Wat mij nu bezig houdt...

Jullie hoeven dit niet te lezen hoor, maar op dit forum kan en mag je ook altijd even iets van je af schrijven…



Mijn broertje van 31 zit nu in het vliegtuig om in zijn uppie te gaan backpacken in Vietnam en Cambodja… Ik (en mijn ouders zitten ook gespannen en enthousiast thuis achter Teletekst) zit nauwlettend de site van Schiphol in de gaten te houden om de vlucht te volgen. Hij vertrekt om 20.45 uur. Er staat nog geen “gate closing” achter. Als dat zo is, gaat mijn hart sneller kloppen en als hij daadwerkelijk vertrokken is, vloeien er onderhouds toch wat traantjes van enthousiasme, trots, stiekem een beetje jaloersigheid en een gevoel waarmee ik hem een waanzinnig leuke vakantie toewens. Het is hem niet vreemd. Een aantal jaren terug is hij wezen backpacken in Thailand na de World Jamboree van Scouting en ongeveer 2 jaar terug (of was het vorig jaar?) is hij met vrienden naar IJsland geweest. Maar nu is hij alleen… Nou daar heb ik bewondering voor hoor! Hij heeft het voordeel snel contacten te leggen, dat heb ik weer niet. Ik zou me, zeker nu in het donker, stik alleen voelen…

Ik heb zelfs de site van airport Bangkok open staan om te kijken of hij wel of geen vertraging oploopt… Helaas voor mij, of misschien wel gelukkig, slaap ik het grootste deel van zijn vlucht, anders zou ik 11 uur lang continu de vlucht gaan volgen… De gate is nog steeds niet gesloten… Even op de site van Teletekst kijken, misschien staat daar dat ze vertrokken zijn… Nee, ook nog niet. Gelukkig heeft hij een site waarop hij regelmatig verslag zal uitbrengen van zijn reis. Op de site van airport Bangkok staat dat ze nu al 45 minuten vertraging hebben… Maar ja, misschien lopen ze dat nog wel in. En wat maakt het uit, volgens mij niet, want hij moet toch weer een uur of 2 wachten in Bangkok op zijn vlucht naar Vietnam… Even mijn vader en moeder op de hoogte brengen hoor.



Fijn dat ik nu ook eens op deze manier gebruik kan maken om mijn ei kwijt te kunnen. Zodra ik meer weet, meld ik het. Niet dat het jullie interesseert, maar ik vind het wel fijn om het van me af te kunnen schrijven!



Nogmaals bedankt!



Viratine

Tof! En spannend ook! :wink: :mrgreen:

Jeetje dapper van 'm hoor, had het nooit gedurfd! En ook erg spannend voor de thuisblijvers!

Oh ik zou t ook nie durfen hoor

echt niet zelfs…



Maar wel Stoer !!

hopelijk heeft ie een goede vlucht en een enorm leuke tijd

En voor jullie dus spannend snap t wel hoor



Me broertje was laatst naar Polen voor zijn werk

en heb er best moeite dan mee…gek eigelijk !

we gaan hellemaal niet iedere week bij elkaar op de koffie

maar ineens zo ver weg…voelt raar

Oh, spannend, nu staat er officieel: boarding 21:18 uur…

Vind het helemaal niet gek dat je t spannend vindt.

Mijn broertje is begin vorige maand ook in zijn eentje vertrokken naar het buitenland, hij kwam min of meer in een gespreid bedje, maar toch is het wel spannend hoor!



Veel plezier met het volgen van zijn reis en ik hoop dat je vannacht een beetje slapen kunt 8)

Spannend!

leuk :mrgreen:



nu ik dit lees denk ik wel eens wat ik mijn ouder heb aangedaan door op 18 jarige leeftijd met een vriendin te gaan backpacken in mexico zonder dingen te regelen…en 2 jaar later naar australie,indonesie alleen een jaar… :shifty: :shifty: :shifty:

Mijn broertje is vertrokken!!! Om 21:43 uur… krijg er kippenvel van!



Bedankt voor jullie medeleven! Morgen gaat het verhaal verder als hij aankomt en verder vliegt naar Vietnam!





Groetjes,



Viratine

Spannend!!! Hij is net vertrokken, hij komt gewoon lekker veilig en goed aan en zal een :inlove: vakantie hebben!!



Knap hoor, ben al een bangeschijters hier in NL in huis in mn uppie :shifty: Laat staan ver weg.



Maar goed wij zijn denk k totaal niet te vergelijken :mrgreen: k ben mevrouw bangerik nr 1



Voor je het weet s ie terug :hug:

Oh man, ik zou dus met mijn neus op teletext zitten totdat ie geland is. Ik ben zo’n zenuwpeut. :shifty:

En ergens benijd ik hem een beetje…reizen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe omgeving ontdekken. Geweldig!

Spannend zeg!!!Ik zou het niet na doen!

Heel spannend, me vriendin reist ook veel alleen maar je heb echt zo contacten



en zei is echt heel verlegen



Alles komt goed!!! Maar het blijft spannend! Ik denk aan jullie!!

ohh spannend zeg! En stoer ook! :thumbup:



mijn schoonzus is gisterochtend vertrokken naar Amerika… voor een weekje maar (zakenreis) maar toch blijf ik het eng vinden, dat lange vliegen. M’n broer zou me gisteravond op de hoogte houden als ze geland was, maar ik heb niks meer gehoord :shifty: 't was 11 uur vliegen, ze is naar Las Vegas en San Francisco. Beide 3 dagen. Gaaf :mrgreen: Maar toch, 11 uur vliegen… brrrr :shifty: