Jinthe gaat sinds donderdag op het potje, het lukt vrij goed tot hiertoe!
maar wat nu als we eens weg gaan?? Dan luier aandoen of geen luier aan?
Jinthe had enorme schrik om op het potje alles te lossen zeg maar, dus zomaar even in blote konte achter een boom ofzo zal ook niet vanzelf lukken vermoed ik.
sja… wij hebben het er toen gewoon op gechokt dat hij droog bleef(wel met een voorraadje schone kleren in de auto hoor) en het is nooit misgegaan.
nou moet ik ook zeggen dat wij het bij sil wel heeeeel makkelijk hebben gehad hoor, voor zijn tweede verjaardag was ie geen baby meer en wilde hij absoluut geen luier meer aan ook niet snachts :shock: maar meneer heeft gelijk gehad hij heeft nooit geen ongelukjes gehad…
dus wij hadden gewoon een boel veel mazzel :mrgreen:
Geen luier omdoen en gewoon potje meenemen. Hier ook simpel zindelijk geworden :roll:
Is het niet raar een potje overal mee heen sleuren??
Naar mensen thuis enzo ok, maar vanmiddag bv gaan we naar een rommelmarkt dus buiten op straat. Lijkt me zo raar dan, of niet??
Had in de begin periode altijd een potje bij. Gewoon in een plastic tasje. En inderdaad wat reserve kleding voor het geval dat. In de auto een extra handdoek in het autostoelje. Maar vanaf 18 maanden gingen we dus altijd zonder luier op stap.
@dietske wrote:
Is het niet raar een potje overal mee heen sleuren??
Naar mensen thuis enzo ok, maar vanmiddag bv gaan we naar een rommelmarkt dus buiten op straat. Lijkt me zo raar dan, of niet??
Als we met de auto gingen, namen we het potje mee. Met de buggy dan gokten we het erop. Eventueel in nood tegen een boom, maar ja, dat is gelukkig alleen op vakantie één keer nodig geweest. Ik denk dat vertrouwen ook belangrijk is.
Probleem is al opgelost. Jinthe houdt het flink in en vraagt gewoon om te plassen.
Een keer is het al gelukt gewoon achter een boom, de andere keren hield ze alles netjes op :dance: