2,5 maand geleden kochten wij laarsjes voor mijn oudste dochter, moesten 110 euro betalen. 2 maanden later liet de zool aan de voorkant los (elke keer geen tijd om te gaan) Gisteren bij het invetten van de schoen zag bij de sterretjes waar glitters in zijn verwerkt helemaal loslaten, en een vies zwart gaasje achter vandaan komt.
Ik belde gisteren de schoenenzaak op waar we altijd schoenen kopen voor onze meiden, en mocht terug komen met de schoenen. Ze vroeg of we reserve schoenen hadden voor als ze eventueel gemaakt moeten worden. Maja zool plakken ze waarschijnlijk gewoon vast, maar kan ik gaan zeuren over die sterren ?
Mijn dochter heeft 3 paar schoenen, dus dagelijks worden ze niet eens gedragen.
Dus ben eigenlijk wel benieuwd wat ik mag/kan verwachten…
Ik zou het gewoon zeggen hoor,
ze kunnen altijd contact openemen met de leverancier, en zijn gaan bepalen hoe wie en wat !
voor 110,- … ja zeggen mag je wel meer kwaliteit voor verwachten
Ik heb half september merkschoenen voor Jesse gekocht. Binnen 2 weken liet het klitteband los (hij heeft 1 paar schoenen, dus ze worden elke dag gedragen).
Teruggegaan en ik kreeg direct nieuwe mee.
1,5 week terug was het klitteband weer losgelaten (op een andere plek). Omdat de schoenen inmiddels 2,5 maand oud waren (zagen er wel nog goed uit overigens) niet direct er mee teruggegaan.
Afgelopen week moesten we toch in het winkelcentrum zijn en ben ik even binnengelopen bij de winkel.
Ik wilde alleen een klacht indienen (had ook geen bon meer). Maar de mevrouw achter de kassa kon de bon nog vinden in de computer (ivm eerder ruilen).
En ik mocht dus voor hetzelfde geld nieuwe schoenen uitzoeken!
Ondanks dat de schoenen dus al 2,5 maand oud waren! Top service!
Ze zei wel dat kinderschoenen ongeveer 3 maanden mee moeten gaan.
Ik zou er dus zeker mee teruggaan en er wat van zeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Moet je nagaan dat laarsjes voor 30 euro langer gaat dan laarsen van 110 euro :shock:
Wanneer gebruikt ze de laarsjes?
Laarzen van 30 euro zijn van plastic en plastic kan meer hebben dan leer.
@Kittycat wrote:
Dat is natuurlijk niet altijd waar, maar dit terzijde.
voor 110 euro mag je zeker wel wat meer verwachten dan dit, en met minder dan je geld terug of een bon van 110 euro zou ik niet akkoord gaan.
Heb het 1 keer gehad dat er wat was met de schoenen van mijn dochters en ik mocht kiezen; of geld terug of nieuwe schoenen. voor het laatste gekozen en ondanks dat ze duurder waren hoefde ik niets bij te betalen. :thumbup:
Ben langs geweest, en ze laten de zool opnieuw persen (benieuwd of dit werkelijk gaat gebeuren ipv de schoen simpel lijmen) en de sterretjes daar gingen ze ook iets met doen. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, hij zei ja die glitters stoten ze zelf gewoon af. Dat lijkt me dan ontzettend raar want alle glitters in de sterren laten los.
over 1 a 1,5 waren ze klaar, ben dus benieuwd.
@Kittycat wrote:
Katie heeft geen plastic laarsjes Is wel van leer.